خبرگزاری کار ایران

ربیعی: اگر از بازی امشب مغرور شویم بازی بعدی را بدتر می‌بازیم

ربیعی: اگر از بازی امشب مغرور شویم بازی بعدی را بدتر می‌بازیم
کد خبر : ۱۵۴۴۳۷۸

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید هیچ‌یک از نتایجی که کسب می‌شوند، ماندنی نیست و هر هفته یک نتیجه در فوتبال رقم می‌خورد.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر موفق شد مقابل استقلال پیروزی بزرگی را ثبت کند و جایگاه خود را در جدول ارتقا بخشد. محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از این بازی حضور یافت و گفت:

نیمه اول را متعلق به استقلال می‌دانم. ذوب‌آهن در نیمه اول در برخی شاخص‌ها درست بازی نکرد و شاید در این نیمه باید گل هم دریافت می‌کردیم. شاید خوش‌شانس بودیم که در این نیمه گل نخوردیم. در نیمه دوم خیلی کم‌نقص بازی کردیم و محورهای بازی تحت کنترل ما بود. موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم. باید نکته‌ای را به بازیکنان و بسیاری از هواداران گوشزد کنیم. ما هفته گذشته 4 گل از آلومینیوم خوردیم و این هفته 3 گل به استقلال زدیم. هیچ‌یک از این نتایج ماندنی نیست و هر هفته یک نتیجه در فوتبال رقم می‌خورد.

سرمربی ذوب آهن در ادامه گفت: ما از یک باخت برگشتیم و از نظر ذهنی استقامت داشتیم که نیمه اول خیلی بد بود. این موضوع هم به خاطر شکست مقابل آلومینیوم بود ولی خیلی خوب از آن بازی گذشتیم که به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

محمد ربیعی همچنین درباره لقب «رابین هود» گفت: ۸ بازی انجام دادیم که ۶ بازی بیرون از خانه بوده است. ۵ بازی به قید قرعه بوده و یک بازی هم به مشهد رفتیم و میزبان هوادار شدیم. بازی با آلومینیوم نقطه تاریک ما بود. اگر آن باخت نبود، نتیجه امشب رقم نمی‌خورد. باخت اراک برد امشب را برای ما ساخته است. دو هفته سنگین را بازیکنان گذراندند. یکی دو بار ساعت ۶ صبح تمرین کردیم اما مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور امتیاز گرفتیم ولی مقابل تیم‌های دیگر باید شکل بازی تیم ما تغییر بدهیم. شاید دلیل این مسئله این باشد که باید تغییری در نگرش و مدل بازی به وجود بیاوریم که برای این کار باید به تعطیلی بیشتری مانند نیم‌فصل برسیم.

سرمربی ذوب آهن همچنین با اشاره به وضعیت کنونی استقلال گفت: فارغ از شعارها و لوث‌کاری‌ها بختیاری‌زاده مربی محترم و ارزشمندی است و سال‌ها بازیکن ملی بوده و در جاهایی که کار کرده، تاثیرگذار بوده است. خودم هم همین را داشتم اگر از بازی امشب مغرور شویم بازی بعدی را بدتر می‌بازیم. بازیکن و تیم باید بداند تا پایان امشب فرصت دارید شادی کنید. از فردا روزی دیگری است. برای هفته آینده لیگ، استقلال آدم‌های پخته و بزرگ دارد که می‌تواند بهترین مشورت را بدهند و تصمیم‌گیری کنند و فقط می‌توانم از صمیم قلبم برای استقلال و هوادارانش آرزوی توفیق کنم و از هواداران ذوب‌آهن که از اصفهان آمده بودند، تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز