خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهن باز هم از مدعی امیتاز گرفت

استقلال ۰-۳ ذوب‌آهن/ از سهراب هم آبی برای آبی‌ها گرم نشد؛ وضعیت دفاع استقلال: فجیع و فجیع‌تر

استقلال ۰-۳ ذوب‌آهن/ از سهراب هم آبی برای آبی‌ها گرم نشد؛ وضعیت دفاع استقلال: فجیع و فجیع‌تر
کد خبر : ۱۵۴۴۳۵۷

استقلال و ذوب‌آهن در هشتمین هفته از مسابقات لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ذوب آهن پایان یافت.

به گزارش ایلنا، استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته هشتم از رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که در عین ناباوری استقلال با ۳ گل از ذوبی‌ها شکست خورد.

استقلال که بر خلاف سایر مدعیان به خاطر بازی آسیایی خود، بازی هفته هشتم خود را لغو نکرد، در این دیدار پس از برتری برابر هوادار در هفته پیش به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز خانگی این بازی بود تا با فرم خوبی مهیای دیدار با استقلال شود که سومین شکست آبی‌ها پس در دیدار خانگی این تیم برابر ذوب آهن رقم خورد.

در سوی مقابل ذوب آهن به واسطه برنامه سنگینی که در ابتدای لیگ داشت، مقابل سه مدعی قرار گرفته بود و از هر سه امتیاز گرفته بود در این دیدار نیز پس از دو شکست متوالی به دنبال کسب حداقل امتیازات از استقلال بود که با ارائه یک بازی حساب شده و دقیق به هر سه امتیاز آن دست پیدا کرد.

ترکیب ابتدایی استقلال:

محمدرضا خالد آبادی، محمد حسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، محمدحسین اسلامی، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

 

ترکیب ابتدایی ذوب آهن:

پارسا جعفری، امیر حسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجید علی یاری، کمال کامیابی نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی

 

تیم داوری: 

داور: امیر عرب براقی، کمک ها: فرهاد فرهادپور، حامد صفایی؛ داور چهارم: محمدرضا تارخ 

داور VAR: بیژن حیدری، کمک: مرتضی منصوریان

ناظر: محمدرضا فلاح

 

دقایق حساس: 

دقیقه ۲: بازیکنان ذوب آهن یک پاس بلند به پشت مدافعان استقلال ارسال کردند که با ضربه سر خالدآبادی همراهی توپ دور شد.

دقیقه ۳: بازیکنان ذوب آهن توسط قاضی پور از سمت چپ توپ را به روی دروازه استقلال ارسال کردند که با ضربه سر ناقص امید لطیفی همراه شد و توپ در دستان خالدآبادی آرام گرفت.

دقیقه ۱۱: حرکت زیبای رضاییان از سمت راست و ارسال زمینی او پس از عبور از بازیکنان به کاکوتا رسید و شوت او به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: بازیکنان استقلال به وسیله بلانکو صاحب موقعیت شدند که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه جعفری به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: رامین رضاییان به دلیل خطا روی بازیکن ذوب آهن کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۲۴: بازیکنان استقلال بار دیگر به سمت دروازه ذوب آهن حمله ور شدند که کاکوتا در محوطه جریمه ذوب آهن سرنگون شد و استقلالی‌ها معتقد به اعلام ضربه پنالتی بودند که داور چنین تصمیمی نگرفت.

دقیقه ۳۲: موقعیت بسیار خوبی برای استقلال به وجود آمد که بازیکنان ذوب آهن توپ را از خط دروازه دور کردند.

بازیکنان استقلال در دقایق پایانی نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه ذوب آهن ترتیب دادند اما هیچکدام از آنها راهی به سمت دروازه تیم مهمان نداشت.

دقیقه ۴۸: بازیکن ذوب آهن از سمت چپ سانتر زمینی ارسال کرد که به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: در حالی که کاکوتا صاحب توپ بود، توپ را به محمدی پاس داد که بازیکن ذوب آهن روی او مرتکب خطا شد و بعد از آن ضربه زکی پور به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: مجید علیاری در زمین استقلال پس از استفاده از اشتباه فلاح و سیلوا صاحب توپ شد و با سرعت بالایی خودش را به محوطه جریمه آبی‌ها رساند و با یک شوت محکم دروازه استقلال را فرو ریخت. 

دقیقه ۶۰: محمدحسین مرادمند با پاسی رو به عقب قصد داشت خالدآبادی را صاحب توپ کند که اگر خروج به موقع دروازه‌بان استقلال نبود بازیکن ذوب آهن می توانست برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند‌.

دقیقه ۶۲: کاکوتا صاحب توپ شد و در نزدیکی محوطه جریمه ذوب آهن اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: ارسال زمینی زکی پور در محوطه جریمه با ضربه بلانکو همراه شد که جعفری توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۰: پاس در عمق محسن آذرباد به امید لطیفی رسید و او بدون هیچ مزاحمتی از سوی مدافعان استقلال، دروازه خالدآبادی را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۷۳: ضربه آزاد برای استقلال در نزدیکی محوطه جریمه به وجود آمد که رامین رضاییان به توپ ضربه زد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت. هواداران استقلال پس از دریافت گل دوم شعارهایی علیه مدیریت باشگاه خود سر دادند. احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از شعار هواداران از دقیقه ۷۰ به بعد ورزشگاه شهدای شهر قدس را ترک کرد.

دقیقه ۸۶: روی پاس های دیدنی بازیکنان ذوب آهن با هم سلیمان زاده با پاسی در عمق مجید علیاری را صاحب توپ کرد و در مصافی تک به تک با خالدآبادی توانست گل دوم خود و گل سوم ذوب آهن را به ثمر برساند.

با این نتیجه استقلال ۸ امتیازی باقی ماند و به رده یازدهم سقوط کرد و ذوب آهن با ۱۰ امتیاز به رده هفتم رسید.‌

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز