خبرگزاری کار ایران

اوج حساسیت در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی/ ۱+۲ مربی روی لبه تیغ

اوج حساسیت در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی/ ۱+۲ مربی روی لبه تیغ
کد خبر : ۱۵۴۲۹۸۹

نتایج دیدارهای هفته چهارم مقدماتی جام جهانی - انتخابی آسیا، تعیین‌کننده سرنوشت نیمکت چندین تیم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، فوتبال همیشه جذابیت‌های زیادی دارد که طرفداران پرشورش، آن را به خوبی درک می‌کنند. این موضوع فقط مربوط به تقابل تماشایی تیم‌های مطرح اروپا نمی‌شود و قاره‌کهن نیز از ظهر امروز تا ساعات پایانی شب، یکی از حساس‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد که نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال آسیا به دیدارهای آن دوخته شده است.

اولین دیدار جذاب آسیایی‌ها، از ساعت 14:05 دقیقه با دیدار ژاپن و استرالیا آغاز می‌شود؛ دو تیم اول و دوم گروه C مقدماتی جام جهانی که البته تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد چراکه سامورایی‌ها با سه برد پیاپی، در صدر و 9 امتیازی هستند ولی مردان سرزمین کانگورو، با چهار امتیاز، پنج امتیاز کمتر دارند و به دنبال این هستند که فاصله‌شان با مردان سرزمین آفتاب تابان را کم کنند. در این شرایط، تقابل ژاپن با استرالیا به عنوان دو تیم مطرح فوتبال آسیا، حساس‌تر از گذشته است.

چنین وضعیتی به صورت حساس‌تر در گروه B نیز وجود دارد. کره جنوبی و عراق در حالی از ساعت 14:30 با هم مسابقه می‌دهند که هر دو با هفت امتیاز در رده‌های اول و دوم این گروه قرار دارند و حالا بر سر صدرنشینی با هم رقابت می‌کنند؛ تیم‌هایی که هر دو جزو تیم‌های مطرح قاره به شمار می‌روند و رویارویی آنها نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

این در حالی است که بازی چین و اندونزی در گروه C نیز که ساعت 15:30 برگزار می‌شود، بسیار حساس است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی میزبان این مسابقه هستند که هنوز هیچ امتیازی به دست نیاورده‌اند و در قعر جدول قرار دارند؛ موضوعی که باعث شده انتقادها از سرمربی کروات چین افزایش یابد و هواداران این تیم خواهان برکناری یا استعفای پروفسور باشند. در این میان، باید دید سرمربی سابق پرسپولیس، می‌تواند خودش و تیمش را از این بحران خارج کند یا خیر.

در گروه A هم بازی‌های حساسی در پیش است که در یکی از آنها، ازبکستان از ساعت 17:30 میزبان امارات است و ایران هم از ساعت 19:30 در دبی پذیرای قطر است. این در شرایطی است که ازبک‌ها و تیم کشورمان هر دو با هفت امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و امارات و قطر هم با چهار امتیاز این تیم‌ها را تعقیب می‌کنند. نتایج تقابل این تیم‌ها با هم، برای هر چهار تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و فقط یک لغزش کافی است تا آنها جای‌شان را در جدول با هم تغییر دهند.

تیم ملی ایران در دیدارهای اخیر انتقادات زیادی را متحمل شده که نوک پیکان این انتقادات همواره به سوی کادرفنی و شخص قلعه‌نویی بوده که ممکن است پس از عدم کسب نتیجه مطلوب برابر قطر، نیمکت تیم ملی کشورمان نیز دچار تغییراتی شود. 

در دیگر بازی حساس گروه C هم عربستان و بحرین از ساعت 21:30 با هم مسابقه می‌دهند؛ تیم‌هایی که هر دو چهار امتیاز کسب کرده‌اند و به دنبال این هستند که فاصله‌شان را با ژاپن کمتر کنند، خصوصاً عربستان که ناکامی‌اش در دیدار قبلی این تیم برابر ژاپن، اصلاً به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده و آنها خواستار برکناری روبرتو مانچینی سرمربی خود هستند. در این میان، فدراسیون فوتبال عربستان به حمایت از این مربی مشهور ایتالیایی پرداخته ولی اگر مانچو امشب هم نتیجه نگیرد، شاید صبر سعودی‌ها تمام شود و او چمدان‌هایش را به مقصد رم ببندد. بنابراین باید دید شعله‌های فوتبال آسیا، گریبان کدام تیم و مربی را می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز