خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باید با دو مهاجم و هجومی بازی کند؛

توصیه مهم پایان رأفت به پرسپولیس مقابل السد

توصیه مهم پایان رأفت به پرسپولیس مقابل السد
کد خبر : ۱۵۴۲۸۹۸

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم اگر مقابل السد هجومی‌تر از همیشه بازی کند، برنده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پایان رأفت پیشکسوت پرسپولیس و مهاجم سابق سرخ‌ها در آستانه دیدار این تیم برابر السد در لیگ نخبگان آشیا به بیان نکات مهمی پرداخته که می‌خوانید:

مقابل السد چه شرایطی را به لحاظ فنی برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنید؟

حتماً پرسپولیس با چهار روز زودتر رفتن به قطر شرایط خیلی خوبی را برای خودش ایجاد خواهد کرد. استفاده از زمین‌های خوب قطر برای تمرین و در نهایت بازی و شرایط خوب آب و هوایی در این مقطع از زمان همگی دست به دست هم خواهند داد تا پرسپولیس با بهترین شرایط ممکن رودرروی السد قرار بگیرد و بهترین کیفیت فنی را از خود ارائه دهد. مقابل السد بازیکنان پرسپولیس محکوم به برد هستند تا اولین سه امتیاز خود را از لیگ نخبگان کسب کنند. السد هم به نظرم آن تیم قوی گذشته‌اش نیست و نقاط ضعفی در خط دفاعش دارد که قادریم از آنها بهترین استفاده را ببریم. در واقع معتقدم هم تیم ملی می‌تواند مقابل تیم ملی قطر برنده شود و هم پرسپولیس در زمین چمن هموار السد برنده بازی خواهد شد. من به این موضوع دلخوشم و به تحقق آن بسیار امیدوارم.

از تفکرات سانچس سرمربی السد چه شناختی دارید؟

این مربی در جام ملت‌های قبلی سرمربی تیم ملی قطر بود. از افکار این مربی و بازیکنان خوبش مانند اکرم عفیف و معز علی و دروازه‌بانش که همان دروازه‌بان تیم ملی قطر است، شناخت کامل داریم و خوب می‌دانیم که السد مانند پرسپولیس در انتقال توپ خوب عمل می‌کند اما باز در این فاز هم قدرت پرسپولیس را ندارند ضمن اینکه در خط دفاعی مشکلات متعددی دارند در حالی که ما مدافعان ملی‌پوش زیادی داریم و دروازه‌بان تیم ملی الجزایر را هم در ترکیب داریم که می‌توانیم از این محاسن خودمان نهایت بهره را ببریم.

 سیستم و ترکیب خط حمله مدنظرتان برای این بازی چیست؟

من نگران عیسی هستم چون خیلی کم بازی کرده و ممکن است از شرایط روحی روانی و فنی خوب فاصله گرفته باشد. به همین دلیل به نظرم گاریدو باید از این مهاجم خوب که فصل قبل گل‌های حساسی را برای پرسپولیس به ثمر رساند، بیشتر استفاده کند تا به شرایط خوبی برسد. البته من در تمرین تیم که قبل از دربی حاضر شده بودم، با عیسی صحبت کردم و او به من اطمینان داد که حواسش به شرایط خودش هست. عیسی بازیکن توانمندی است که سبک متفاوتی دارد و می‌تواند خیلی به تیمش کمک کند. من معتقدم پرسپولیس باید تهاجمی مقابل السد بازی کند و از دو مهاجم مانند عیسی و علیپور در خط حمله‌اش بهره ببرد که بتوانند خط دفاعی حریف را عقب نگه داشته و از ضعف عمق دفاع السد بیشترین استفاده را ببرند. سیستم 2-4-4 برای پرسپولیس بهترین روش است و تیمی مانند السد که قادر به دوندگی و پرس نیست، نمی‌تواند مقابل حملات و بازی تهاجمی پرسپولیس مقاومت کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز