خبرگزاری کار ایران

آریاکیا: ربیعی هزینه عمل من را پرداخت کرد/ برای نیم فصل دوم به میادین باز می‌گردم

آریاکیا: ربیعی هزینه عمل من را پرداخت کرد/ برای نیم فصل دوم به میادین باز می‌گردم
کد خبر : ۱۵۴۲۸۳۱

پوریا آریاکیا دفاع چپ تیم ذوب آهن می‌گوید به زودی آماده بازگشت به میادین می‌شود و از نیم فصل دوم در دسترس کادرفنی ذوب‌آهن خواهد بود.

به گزارش ایلنا، پوریا آریاکیا مدافع چپ پای ذوب آهن که فصل گذشته تا هفته هجدهم یکی از ارکان اصلی تیم ربیعی به شمار می‌رفت، در بازی مقابل پرسپولبیس با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و در حالی که سرمربی ذوب آهن به این باشگاه اعلام کرده بود تا تمدید قرارداد با او در دستور کار قرار گیرد، چنین اتفاقی نیفتاد و هزینه‌های درمان او از سوی ذوب آهن نیز پرداخت نشد تا این بازیکن در شرایط نامطلوبی روند درمان خود را پیگیری کند.

آریاکیا حالا پس از گذشت حدود 9 ماه از مصدومیت شدید  خود به تازگی تمرینات بازتوانی خود را آغاز کرده و به زودی برای شرکت در تمرینات گروهی، آمادگی لازم را به دست می‌آورد تا در نیم فصل دوم به میادین باز گردد.

صحبت‌های این بازیکن را با خبرنگار ایلنا در خصوص دوران مصدومیتش و آخرین وضعیت آمادگی‌اش برای بازگشت به میادین می‌خوانید.

از وضعیت مصدومیت و بازگشتت بگو. در چه شرایطی هستی؟

روند خوبی را پشت سر می‌گذارم و احتمالا سه هفته تا یک ماه دیگر به شرایط تمرین گروهی می‌رسم، الان هم تمرینات اختصاصی‌ام را زیر نظر یک مربی دنبال می‌کنم. وضعیت خوبی دارم و دکتر جراح هم گفته تا یک ماه دیگر صد درصد به شرایط تمرین گروهی می‌رسم.

تابستان قراردادت با ذوب‌آهن تمام شد، برای تمدید با تو صحبتی شده؟

بله قرارداد من در تابستان با ذوب‌آهن تمام شد و در حال حاضر قرارداد جدیدی برای نیم فصل دوم تنظیم شده اما هنوز ثبت نشده است. باشگاه به من گفت تو نیم فصل دوم به شرایط بازی می‌رسی و برای همان موقع با تو قرارداد می‌بندیم. به هر حال بعد از مصدومیتم بحثی برای تمدید قراردادم نشد.

آریاکیا: ربیعی هزینه عمل من را پرداخت کرد/ برای نیم فصل دوم به میادین باز می‌گردم

اما آقای ربیعی گفته بودند بلافاصله بعد از مصدومیت با شما تمدید شود.

بله فصل گذشته من و نادر محمدی، سبحان خاقانی و آرش قادری رباط دادیم که قرار بود با ما تمدید شود اما این اتفاق نیفتاد.

شما الان با آقای ربیعی در ارتباط هستید؟

واقعیتش این است که الان ارتباطی نداریم اما پیش از شروع فصل آنالیزور تیم با من تماس گرفت و گفت آقای ربیعی پیگیر وضعیت توست و شرایط تو را برای حضور در تمرینات پرسیده و من هم گفتم که با مربی اختصاصی کار می‌کنم و هر زمان که به شرایط تمرین گروهی برسم، به آن‌ها ملحق می‌شوم. قراردادی نداشتم و منطقی نبود که به تمرینات بروم.

روحیه‌ات برای بازگشت چطور است؟

برای بازگشت انگیزه بالایی دارم گرچه انتظارات زیادی داشتم؛ من که در خانه مصدوم نشده بودم و در یک بازی رسمی رباط دادم. به هر حال این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و من اشتیاق زیادی برای بازگشت دارم و حتی ممکن است یک ماه زودتر از اتمام نیم فصل بتوانم بازی کنم ولی برای اینکه لیست پر نشود تمدید قرارداد من به نیم فصل دوم موکول شد. خودم می‌خواهم خیلی زودتر به شرایط بازی برسم و ممکن است قرارداد هم زودتر ثبت شود؛ باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

هزینه‌های درمان را باشگاه تامین کرد یا خودتان پرداختید؟

فصل گذشته قرار بود باشگاه به ما پول بدهد اما این اتفاق نیفتاد و به تعهداتش عمل نکرد. من هم متاسفانه وضعیت مالی خوبی نداشتم و آقای ربیعی هزینه‌ی عمل من را پرداخت کردند. از قرارداد فصل گذشته هم 80 درصد را دریافت کردم و الان هم که چند ماه از فصل جدید می‌گذرد پولی به ما پرداخت نشده و هزینه‌های این مدت هم از جیب خودم بوده است.

پس از دو شکستی که ذوب آهن داشت، بحث قطع همکاری این باشگاه با ربیعی هم مطرح شد. تو نظرت در این مورد چیست؟

به نظر من سرمربی‌ای که فصل قبل نتایج خوبی کسب کرده آن هم برای تیمی که معمولا پایین جدول بوده، شایسته این هست که به او فرصت بیش‌تری داده شود و مدیران و هواداران نیز در این خصوص عجولانه تصمیم نگیرند. برای هر تیمی هم پیش می‌آید که در طول فصل نوساناتی را تجربه کند و این موضوع در فوتبال طبیعی است. نتیجه‌ای هم که مقابل آلومینیوم رقم خورد و ذوب‌اهن در آن بازی با 4 گل شکست خورد، اتفاقی است که احتمال رخ دادن آن برای هر تیمی وجود دارد حتی تیم‌های اروپایی. فوتبال است دیگر، یک روز همه توپ‌هایی که می‌زنی، گل می‌شود و یک روز هم فوتبال روی بدش را نشان می‌دهد. عملکرد آقای ربیعی هم قابل دفاع است و فصل گذشته کسب رتبه پنجم در جدول، برای ذوب آهن رتبه خیلی خوبی بود.

 

گفت‌و‌گو: فاطمه سعید

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز