خبرگزاری کار ایران

معادله سخت قلعه‌نویی برای چینش خط دفاعی مقابل قطر

معادله سخت قلعه‌نویی برای چینش خط دفاعی مقابل قطر
کد خبر : ۱۵۴۱۶۱۴

سرمربی تیم ملی برای چینش خط دفاعی خود با توجه به محرومیت و مصدومیت چندین بازیکن، کار سختی در پیش خواهد داشت‌.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران در جریان تساوی مقابل ازبکستان در هفته سوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی با اخراج صالح حردانی یک نیمه ده نفره بازی کرد و حالا برای دیدار با قطر هم با محرومیت صالح حردانی و مصدومیت ابوالفضل جلالی با کمبود بازیکن در فاز دفاعی مواجه شده و ممکن است مقابل قطر شاهد چینش عجیبی از سوی کادرفنی برای خط دفاعی باشیم.

علی نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، محمد دانشگر، امین حزباوی، محمدمهدی زارع، میلاد محمدی، سید ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، آریا یوسفی، مدافعانی هستند که قلعه‌نویی برای دو دیدار برابر ازبکستان و قطر به اردوی تیم ملی فراخوانده و باید از میان این اسامی خط دفاعی منتخب خود را روانه میدان کند.

علی نعمتی و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع میانی تیم ملی برابر قطر خواهند بود و کلاف سردرگم قلعه‌نویی طبیعتا در دو پست دفاع چپ و دفاع راست خواهد بود.

میلاد محمدی که پس از اخراج صالح حردانی و تعویض سامان قدوس به پست دفاع راست رفت، عملکرد خیلی خوبی داشت و ممکن است همین موضوع قلعه‌نویی را وسوسه کند تا او را در پست غیرتخصصی به کار بگیرد و به جای امید نورافکن به جای هافبک میانی در پست دفاع چپ به میدان برود.

در غیر این صورت قلعه‌نویی دو انتخاب دیگر پیش رو خواهد داشت: میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی قرار گیرد و قلعه‌نویی به آریا یوسفی دفاع راست جوان در سمت راست اعتماد کند که طبیعتا با وجود معز علی و اکرم عفیف مسئولیت سختی خواهد بود. یا محمد دانشگر که سابقه بازی در آن پست را دارد به عنوان دفاع راست در ترکیب قرار گیرد.

حال باید دید در شرایطی که کادرفنی تیم ملی می‌توانست رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر را به اردوی تیم ملی دعوت کند، با داشته‌های کنونی، خط دفاع خود را با چه چینشی مقابل قطر راهی میدان خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز