خبرگزاری کار ایران

بازگشت غیرمنتظره کلوپ به فوتبال!

بازگشت غیرمنتظره کلوپ به فوتبال!
کد خبر : ۱۵۴۰۷۴۴

یورگن کلوپ با امضای قراردادی به عنوان مدیر بخش فوتبال ردبول انتخاب شد و از ژانویه ۲۰۲۵ کارش را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، کلوپ پس از تقریبا ۹ سال حضور روی نیمکت لیورپول و کسب قهرمانی‌ها افتخارات متعدد با این تیم تصمیم گرفت که آنفیلد را در پایان فصل گذشته ترک کند و اعلام کرد که قصد دارد مدتی را دور از دنیای فوتبال بگذراند تا استراحت بیشتری داشته و زمان بیشتری را در کنار خانواده‌اش سپری کند.

در طول چند ماه گذشته نام مربی آلمانی در کنار نام چند تیم مختلف از جمله تیم ملی آمریکا و حتی تیم ملی آلمان مطرح شده بود اما حالا مشخص شده است که او برنامه دیگری برای آینده فوتبالیش دارد و فعلاً قصد بازگشت به نیمکت مربیگری را نخواهد داشت.

اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که کلوپ به عنوان مدیر بخش فوتبال ردبول انتخاب شده و قراردادی طولانی مدت را با این شرکت به امضا رسانده است و این انتخاب به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد تا او بتواند کار جدیدش را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز کند.

گفته می‌شود که وظیفه اصلی سرمربی سابق لیورپول در شغل جدیدش این است که مشاوره‌های دقیق فوتبالی به تیم‌هایی که زیر نظر ردبول در حال فعالیت هستند ارائه دهد، این تیم‌ها شامل لایپزییش، سالزبورگ و نیویورک رد بولز هستند که از این پس می‌توانند روی همکاری با این مربی بزرگ و سرشناس حساب کند و مطمئناً حضور او در کنار آنها به پیشرفت‌شان کمک بسیاری خواهد کرد و شرایط را به شکل قابل توجهی برای این سهتیم بهبود خواهد بخشید. 

نکته جالبی که از سوی اسکای اسپورت آلمان مطرح شده این است که بند ویژه‌ای در قرارداد کلوپ با ردبول وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیشنهاد هدایت تیم ملی آلمان بتواند قراردادش را فسخ کند. وجود چنین بندی در این قرارداد نشان می‌دهد که کلوپ علاقه زیادی به قبول هدایت تیم ملی کشورش دارد و منتظر رسیدن چنین فرصتی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز