خبرگزاری کار ایران

شومورودوف: می‌توانیم مقابل ایران سه امتیاز را کسب کنیم

شومورودوف: می‌توانیم مقابل ایران سه امتیاز را کسب کنیم
کد خبر : ۱۵۴۰۵۷۸

کاپیتان تیم ملی ازبکستان معتقد است بازی آن‌ها با ایران راحت تر از بازی با قرقیزستان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران و ازبکستان فردا (پنج‌شنبه ۱۹ مهر) در چارچوب هفته سوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف هم می‌روند.

الدور شومورودوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان پیش از این دیدار و در حاشیه تمرینات این تیم که بدون سرمربی برگزار می‌شود، درباره بازی با تیم ملی کشورمان صحبت کرد.

شومورودوف گفت: همه چیز خوب است. تمرینات به خوبی دنبال می‌شود. بازی فردا است و زمان کمی برای آن باقی مانده است. البته خبر بدی است که خود کاتانچ در آن شرکت نخواهد کرد. با این حال او دستیارانی دارد و از طریق آنها تمام دستورات لازم را می‌رساند. این اولین باری است که با هم نیستیم، سال هاست با کاتانچ هستیم. همه بازیکنان می‌فهمند که کاتانچ چه می‌خواهد. من فکر می‌کنم هر چه تغییر و چالش بیشتر باشد، بهتر است. در صورت نیاز البته می توانیم با خود مربی تلفنی صحبت کنیم.

او در خصوص بازی تیمش با ایران گفت: بازی مقابل ایران را پیش رو داریم و اول از همه باید با جدیت برای آن آماده شویم. نکته مثبت این است که در خانه مقابل هوادارانمان بازی می‌کنیم. به همین دلیل فقط برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت. من فکر می‌کنم ما می‌توانیم آن را انجام دهیم. وی در مورد صعود به جام جهانی بیان کرد: هنوز برای صحبت در مورد صعود به جام جهانی خیلی زود است. حالا مهم کسب 3 امتیاز است. وظیفه ما صعود به جام جهانی است. فرقی نمی‌کند رتبه اول باشد یا دوم.

کاپیتان ازبکستان در ادامه گفت: بازی با ایران راحت تر از بازی با قرقیزستان خواهد بود. چون قرقیزستان بیشتر دفاعی بازی می‌کند و نسبت به ایران بازی متفاوتی دارد. ما این تیم را به خوبی می شناسیم. در سال های اخیر بارها با آن‌ها بازی کرده‌ایم. بنابراین فکر می کنم جالب خواهد بود. فارغ از اینکه تیم ملی ایران چگونه بازی می‌کند، مهمتر این است که ابتدا بازی خود را نشان دهیم. باید بتوانیم آنطور که می خواهیم بازی کنیم و نقاط قوت خود را نشان دهیم، بقیه چیزها مهم نیست.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز