خبرگزاری کار ایران

ماشاریپوف: ایران تیم ضعیفی نیست/ آن‌ها را وادار کردیم که به ما احترام بگذارند

ماشاریپوف: ایران تیم ضعیفی نیست/ آن‌ها را وادار کردیم که به ما احترام بگذارند
کد خبر : ۱۵۳۹۹۲۰

کاپیتان تیم ملی ازبکستان معتقد است شخصیت تیمی ازبکستان باعث شده تا تیم ملی ایران به آن‌ها احترام بگذارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران در هفته سوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه بنیادکار به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود که ستاره‌های استقلال و پرسپولیس و فولاد از جمله اوستون اورونوف و جلال الدین ماشاریپوف و اتکیر یوسوپوف را در اختیار دارد. 

تیم ملی ازبکستان که قرار است ۱۹ مهر مقابل تیم ملی کشورمان قرار بگیرد، جلسات تمرینی خود را آغاز کرده و امروز ماشاریپوف کاپیتان ازبک‌ها در حاشیه تمرین تیم ملی کشورش با رسانه‌های ازبکستانی در خصوص شرایط تیمش پیش از مصاف با ایران صحبت کرد. 

ماشاریپوف گفت: با احترام به حریفان می‌توانم بگویم که وقتی قرعه‌کشی انجام شد، هم ما و هم هواداران انتظار زیادی برای این بازی‌ها داشتیم. حالا این روزها فرا رسیده است. حال شرایط خوب است و بازیکنانمان یکی یکی به اردو ملحق می‌شوند‌.‌ بازیکنان ما در شرایط بهتری نسبت به اردوی قبلی هستند، و می‌توانم بگویم که همه بازیکنان آماده هستند. 

او در خصوص حریفان پیش رو تیم ملی ازبکستان گفت: تیم ملی امارات که بازیکنان برزیلی زیادی در اختیار دارد و و در مورد ایران نمی‌توانم بگویم که تیم آن‌ها ضعیف است، اما آنها برای ما احترام زیادی قائل هستند، می توانم بگویم که ما آنها را مجبور به این کردیم که به ما احترام بگذارند. انشاالله با انجام یک بازی خوب مقابل ایران سعی می کنیم در خانه 3 امتیاز را کسب کنیم. 

او در مورد غیبت سرمربی تیمشان نیز گفت: این اولین بار نیست که چنین شرایطی برای سرمربی تیم ملی رخ می‌دهد. ما این را از قبل می‌دانستیم. بازیکنان برای چنین شرایطی آماده هستند، زیرا ما 3 سال است که با هم کار می‌کنیم. ما به خوبی می دانیم که او از ما چه می‌خواهد. فکر می‌کنم گرچه کاتانچ در حال حاضر در تیم ملی نیست، اما با درک اینکه او از ما چه میخواهد بازی می‌کنیم. اگر بخواهند یک مربی جدید را به تیم ملی بیاورند، مخالفت می‌کنم. فکر می‌کنم با بازی آبرومندانه مقابل تیم‌هایی که تا به حال گلی نخورده‌اند به نتیجه مطلوب می‌رسیم. اگرچه کاتانچ کنار ما نیست، اما دائماً با ما در تماس است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز