خبرگزاری کار ایران

با حضور بازیکنان تیم مدعی

تیم منتخب هفته هفتم: مدافعان پرسپولیس و استقلال با خط حمله جذاب

تیم منتخب هفته هفتم: مدافعان پرسپولیس و استقلال با خط حمله جذاب
کد خبر : ۱۵۳۹۵۵۶

در تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر از هر چهار تیم مدعی،‌ نماینده‌هایی حضور دارند.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که از بین مدعیان سه تیم استقلال و پرسپولیس و سپاهان به پیروزی رسیدند و تراکتور در خانه به فولاد باخت. 

تیم منتخب این هفته تحت تاثیر پیروزی بزرگ شاگردان حسینی قرار گرفت و آلومینیوم با حضور سه بازیکن بیشترین سهم را در تیم منتخب داشت و استقلال و پرسپولیس نیز هر کدام دو نماینده داشتند و فولاد و سپاهان و تراکتور و گل‌گهر هر کدام با یک نماینده در تیم منتخب حضور دارند.

 

دروازه‌بان 

محمدرضا اخباری (گل‌گهر)

اخباری که در صدر جدول برترین گلرهای لیگ برتر از حیث تعداد کلین‌شیت قرار دارد، باز هم به نمایش درخشان خود در ترکیب گل‌گهر ادامه داد و در روزی که خیبر در خانه به دنبال گلزنی و کسب امتیاز بود و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه آبی‌پوشان سیرجانی ایجاد کرد، این اخباری بود که با واکنش‌های خود، حریف را در گلزنی ناکام گذاشت و پنجمین کلین‌شیت خود را ثبت کرد. 

مدافعان: 

گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

مدافع تیم ملی گرجستان در روز نمایش بی‌نقص خود در فاز دفاعی پرسپولیس، باز هم در نقش ناجی سرخ‌ها ظاهر شد و این مدافع پیش‌تاخته در واپسین دقایق تقابل با چادرملو با تک گل ارزشمندی که به ثمر رساند، سه امیتاز حساس را به حساب تیمش واریز کرد. 

رافائل سیلوا (استقلال) 

سد محکم استقلال در دفاع که مدتی از دوران اوج خود فاصله گرفته بود و فشار انتقادات بی‌رحمانه‌ای را متحمل می‌شد، مقابل هوادار در دفاع مطمئن ظاهر شد و گل اول تیمش را به ثمر رساند تا نام او نیز جزو برترین بازیکن‌های هفته هفتم قرار گیرد. 

بهروز نوروزی‌فرد (آلومینیوم)

در روز پیروزی شیرین و پرگل آلومینیوم، عناصر دفاعی این تیم خصوصا نوروزی‌فرد، نقش مهمی را در کلین‌شیت این تیم مقابل ذوب آهن ایفا کردند و مدافع مورداعتماد مجتبی حسینی و یکی از مهره‌های مهم ترکیب او عملکرد فوق‌العاده‌ای در خط دفاعی از خود بر جای گذاشت و یکی از گل‌های تیمش را با ضربه سر تماشایی به ثمر رساند. 

میلاد محمدی (پرسپولیس)

او که مقابل چادرملو چهارمین بازی خود را برای پرسپولیس در لیگ برتر انجام داد، همچنان موفق به ارسال پاس گلی نشد اما نمی‌توان منکر نقش مهم او در پی‌ریزی حملات پرسپولیس شد؛ محمدی در روزی که پرسپولیس نیاز شدیدی به گل داشت، در فاز هجومی و ایجاد موقعیت موفق عمل کرد و در دفاع نیز موثر ظاهر شد.

هافبک‌ها: 

سینا اسدبیگی (فولاد) 

هافبک جدید فولاد و شاگرد قدیمی یحیی گل‌محمدی در شب پیروزی شیرین برابر تراکتور در بازی خارج از خانه در کنار سرآبادانی کمربند خط میانی فولاد را به خوبی محکم کردند و اسدبیگی در دقایق پایانی نیمه اول از روی ایستگاهی و با یک ضربه تماشایی دروازه بیرانوند را باز کرد و در پیروزی دو بر یک تیمش موثر بود.

امین جهان‌کهن (آلومینیوم)

شاگرد مورد اطمینان مجتبی حسینی در شب پیروزی ۴ گله تیمش علاوه بر عملکرد درخشان در خط میانی و تخریب بازی حریف و حفظ توپ و.. دو پاس گل داد که یکی از آن‌ها آفساید گرفته شد. 

جلال‌الدین ماشاریپوف (استقلال) 

هافبک هجومی استقلال و کاپیتان تیم ملی ازبکستان پس از مدت‌ها نمایش فوق‌العاده‌ای در ترکیب استقلال داشت و در اولین بازی که بختیاری‌زاده از او در پست متفاوتی بازی گرفت، او با خلاقیت خود موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرد و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد.

محمد امین کاظمیان (آلومینیوم)

بهترین بازیکن دیدار آلومینیوم و ذوب آهن هافبک هجومی ایرالکو بود که در شب پیروزی تیمش موقعیت‌های زیادی خلق کرد و دوندگی بالایی داشت؛ او یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند تا این گونه روی دو گل از چهار گل تیمش تاثیر مستقیم گذاشته باشد. 

مهاجمان:

مهدی لیموچی (سپاهان) 

مهاجم جوان سپاهان در شب پیروزی خفیف و ارزشمند تیمش اولین گل خود در فصل جاری و تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. او علاوه بر گلزنی بارها با تلاش و خلاقیت خود موقعیت‌سازی کرد. 

 

تومیسلاو اشترکالی (تراکتور) 

مهاجم کروات و مرد مورد اطمینان اسکوچیچ در خط حمله تراکتور، در شب شکست تیمش پس از فرار از تله آفساید و با دقت بالا یک شوت محکم روانه دروازه فولاد کرد و تک گل تراکتور را به ثمر رساند، گر چه تلاش او مانع از شکست تیمش نشد اما باز هم تاثیرگذار ظاهر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز