خبرگزاری کار ایران

اتهام باورنکردنی به هیات مدیره پرسپولیس

بیرانوند: جریمه پرسپولیس را نمی‌دهم/ اگر پیگیر باشند فیلم شیرینی میلیاردی که بابت الحاقیه گرفتند را منتشر می‌کنم!

بیرانوند: جریمه پرسپولیس را نمی‌دهم/ اگر پیگیر باشند فیلم شیرینی میلیاردی که بابت الحاقیه گرفتند را منتشر می‌کنم!
کد خبر : ۱۵۳۹۴۲۸

دروازه بان ملی پوش تراکتور اتهاماتی عجیب متوجه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا بیرانوند که با رای کمیته تعیین وضعیت با محرومیت تعلیقی 4 ماهه و پرداخت جریمه 20 میلیاردی به پرسپولیس محکوم شده، اتهاماتی باورنکردنی به هیات مدیره پرسپولس منتسب کرد.

درباره بازی و شکست مقابل تراکتور بگو؟

به نام خدا، تبریک می‌گویم به تیم فولاد. یک عذرخواهی بابت بازی امروز به تمام هواداران بدهکاریم. بعد از چند بازی خوب خارج از خانه باید شخصیت داخل خانه را هم به دست بیاوریم، باید همان بازی‌ای که خارج از خانه با قلبمان بازی می‌کنیم، در خانه هم انجام دهیم این اتفاق در این فصل برای‌مان نیفتاده و نمی‌دانم چرا تمرکزمان را از د ست دادیم و در این 6،7 بازی در سه بازی ما ده نفره شدیم که دوتای آن در تبریز بوده و امیدوارم بچه‌ها به این نتیجه برسند که باید شخصیت بردن را مقابل هواداران به دست بیاوریم، هنوز که چیزی تمام نشده و بعضی اتفاقات را باید به فال نیک بگیریم. امروز هم قبل از گل اول چندین موقعیت خوب داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و روی بدشانسی ده نفره شدیم، نیمه دوم هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نسبت به فولاد سرتر بودیم. گل دوم را خوردیم و این سخت است. تیم‌هایی که به یادگار امام می‌آیند، بهترین بازی‌هایشان را جلوی تراکتور انجام می‌دهند و برای کم گل خوردن می‌آیند اما یک گل که می‌زنند و دفاعی بازی می‌کنند. باز هم می‌گویم باید شخصیت بازی‎‌های خانگی را به دست بیاوریم و امیدوارم بازی بعدی با گل گهر بتوانیم استارت کار را بزنیم.

*بدون تمرکز بودی در صحنه گل اول.

ما خوب بازی می‌کردیم  و از فولاد سرتر بودیم اما ده نفره که شدیم یک ذره ذهن بچه‌ها خراب شد و وقتی دو بازی پشت سر هم اخراجی می‎‌دهیم تمرکز بازیکنان از دست می‌رود و متاسفانه انتهای نیمه اول گل خوردیم و در نیمه دوم خیلی تلاش کردیم و نتوانستیم جلوی هواداران‌مان سربلند باشیم، از آن‌ها معذرت‌خواهی می‌کنم. انشاالله بازی‌های بعدی جبران کنیم.

*نظرت راجع به داوری چیست؟ وقتی وی ای آر آمده طبیعتا ما نمی‌توانیم اعتراضی داشته باشیم و هر اتفاقی که در محوطه جریمه بیافتد وی ای آر چک می‌کند و اعتراضی نمی‌کنیم. به نظر من داور با کمک ویدیو چک قضاوت خوبی انجام می‌دهند و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

*محروم نشدی ولی یک جریمه بیست میلیاردی سنگین برایت اعمال شد؟

بیست میلیارد را که نمی‌دهم پنج میلیاردی هم که هیئت مدیره‌شان بابت شیرینی الحاقیه  از من گرفتند را هم می‌گیرم.

*هیئت مدیره‌شان شیرینی گرفته؟ 

زیاد ادامه بدهند ویدیوی آن هم بیرون می‌آید.

خبر در حال تکمیل می باشد...
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز