خبرگزاری کار ایران

گولسیانی: باید به خودم انگیزه بدهم

گولسیانی: باید به خودم انگیزه بدهم
کد خبر : ۱۵۳۸۸۸۷

مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: زندگی ما خیلی هم اسان نیست و باید به خودم انگیزه بدهم برای تیم ملی و بعد برگردم تا به تیمم مقابل نماینده قطر کمک کنم.

به گزارش ایلنا، گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس که تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، پس از پیروزی مقابل چادرملو درباره بازی و تک گلش صحبت کرد: نمی‌توانم بگویم کیفیت بازی خوب بود شما داشتید می‌دیدید من از کیفیت دو بازی اخیر راضی نبودم ولی برخی مواقع مهم‌ترین چیز ۳ امتیاز است و ما آن را به دست آوردیم. خیلی برای ما ضروری بود چون فیفادی دارد شروع می‌شود و هربار نیاز دارید که به خودتان انرژی بدهید. همانطور که می‌دانید بازی‌های‌مان خیلی نزدیک به هم است و دو بازی در پیش داریم و باید در لیگ آسیا بازی کنیم و سخت است. زندگی ما خیلی هم اسان نیست و باید به خودم انگیزه بدهم برای تیم ملی و بعد برگردم تا به تیمم مقابل نماینده قطر کمک کنم.

گولسیانی درباره شرایط چمن ورزشگاه گفت: می‌دانم که هربار درباره چمن صحبت می‌کنم و بعضی وقت‌ها جوک می‌سازیم ولی خوب نیست که با آن شوخی کنیم. قطعا می‌بینید که کیفیت زمین خوب نیست و در ایران ما نیاز داریم که این مسئله را حل کنیم چون اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان پیشرفت کند، اول باید زمین خوب داشته باشیم مثل عربستان سعودی و قطر که کیفیت چمن‌های‌شان را دیدیم. امیدوارم استادیوم آزادی هرچه زودتر آماده شود‌.

او درباره اینکه بیشترین گل را در تاریخ باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی دارد گفت: چه می‌توانم بکنم؟ می‌توانم امتیازات بیشتری به دست بیاورم. اگر امتیاز بیشتری به دست بیاورم شاید بعد از یک زمانی افسوس بخورید که یک فورواردی داشتید و بیشتر از من گل می‌زده! من بابتش خوشحالم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز