خبرگزاری کار ایران

قریشی: اینجا کسی کم‌کاری نمی‌کند/ کادرفنی شب و روز در حال تلاش است

قریشی: اینجا کسی کم‌کاری نمی‌کند/ کادرفنی شب و روز در حال تلاش است
کد خبر : ۱۵۳۸۷۰۷

محمد قریشی معتقد است مقصر شکست ذوب‌آهن در دو بازی متوالی بازیکنان هستند و با تلاش بیش‌تر به روند قبلی برمی‌گردند.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن که تا هفته پنجم لیگ برتر در کنار پرسپولیس تنها تیم‌ بدون شکست لیگ برتر بود، در دو هفته گذشته با دو شکست متوالی مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک مواجه شد.

ذوب‌آهن با هدایت ربیعی که ابتدای فصل را علیرغم قرعه سخت و تقابل با سه مدعی، خیلی خوب آغاز کرده بود، شب گذشته در خانه با شکست سنگینی مواجه شد.

محمد قریشی کاپیتان ذوب‌آهن معتقد است مسئولیت وضعیت کنونی ذوب‌آهن با بازیکنان است و کادرفنی در این خصوص کم‌کاری نداشته است.

قریشی مدافع ذوب آهن درباره شکست مقابل آلومینیوم گفت: اول از همه از طرف خودم و همه بازیکنان از هواداران واقعی‌مان عذرخواهی می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و انتظار یک برد دلچسب را داشتند ولی این اتفاق نیفتاد و روی اشتباهات خودمان شکست سنگینی متحمل شدیم و مسئولیت این باخت هم با منِ بازیکن و بقیه‌ی تیم است. امیدوارم که بتوانیم با تلاش و تمرکز بیش‌تر بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

قریشی: اینجا کسی کم‌کاری نمی‌کند/ کادرفنی شب و روز در حال تلاش است

کاپیتان ذوب‌آهن درباره دلیل این شکست توضیح داد: مسئولیت این باخت چه در این بازی و چه در بازی با فولاد با بازیکنان است چون کادرفنی همه آنچه را که برای برد در این دو بازی لازم بود، به ما انتقال دادند. به هر حال فوتبال است و یک وقت‌هایی کار به سرانجام نمی‌رسد و خودمان هم اشتباه داشتیم و همین اشتباهات باعث شد که در دو بازی متوالی شکست بخوریم.

او درباره اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند در ادامه به روند خوب گذشته برگردد یا خیر،گفت: ما این شکست را می‌پذیریم و قطعا برای جبران آن تلاشمان را بیش‌تر می‌کنیم و با برد در بازی‌های بعدی دل هواداران‌مان را شاد می‌کنیم. روی صحبت من با هواداران واقعی‌مان است، قشنگ نیست که با یکی دو بازی بد، یکسری حرف‌ها راجع به بازیکنان و کادرفنی و مدیریت تیم زده شود. اینجا کسی کم‌‍‌کاری نمی‌کند و بی‌مسئولیت نیست؛ همه نهایت تلاش خود را می‌کند که در بالاترین حد خود قرار گیرند و بهترین عملکرد را داشته باشند. شب و روز مربیان ما در تلاشند که بتوانند چیز جدیدی را به تیم اضافه کنند مخصوصا آقای ربیعی و کادرشان؛ ما شاهد این موضوع هستیم و می‌توانیم گواهی بدهیم که شب و روز برای این تیم تلاش می‌کنند.

قریشی در ادامه با گلایه از شعارهای منفی هواداران این تیم گفت: به نظر من این قشنگ نیست که به خاطر دو بازی بد در استادیوم و زمین خودمان حرف‌هایی بر علیه تیم زده شود. من خواهش می‌کنم از هواداران که صبورتر باشید، تیم نسبت به پارسال خیلی جوان‌تر شده است و نیاز به کار و هماهنگی و تلاش بیش‌تری داریم که ما قطعا این کارها را انجام خواهیم داد و به لطف خدا این شکست‌ها را جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز