خبرگزاری کار ایران

نمی‌دانم چرا مقابل خواسته باشگاه‌ها مقاومت می‌شود؟

انتقاد تند سعید اخباری به قوانین سازمان لیگ

انتقاد تند سعید اخباری به قوانین سازمان لیگ
کد خبر : ۱۵۳۸۳۵۴

سرمربی تیم چادرملو در انتقاد به قانون سازمان لیگ مبنی بر قرارگیری دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست گفت: مجبور هستیم هر هفته دو بازیکن بزرگسال خودمان را که برای آنها هزینه کرده‌ایم، روی سکوها بفرستیم.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و چادرملو در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فردا (شنبه ۱۴ مهر) در ورزشگاه تختی به مصاف هم می‌روند. 

سعید اخباری سرمربی چادرملو در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: تیم بزرگ و پرهوادار پرسپولیس از کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌برد. این تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارد و تلاش می‌کنیم استراتژی مناسبی داشته باشیم تا روند خوب‌مان را حفظ کنیم. بازیکنان تاکتیک‌پذیری داریم که برای حضور در لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کردند و اهداف بزرگی دارند. به نظرم یک مسابقه تاکتیکی خواهیم دید.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه تختی تصریح کرد: زمین خوب هم برای ما خوب است، هم برای پرسپولیس که روی زمین بازی می‌کند. ما هر بار ورزشگاه نامناسبی داشتیم، از وضعیت زمین آسیب خوردیم؛ مانند دیدارهایی که در ورزشگاه‌های نقش جهان و انزلی داشتیم که در حد لیگ برتر نیست. امیدوارم شرایط زمین به گونه‌ای نباشد که دو تیم ضرر کنند.

سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان با ابراز تأسف از مشکلات ورزشگاه‌های کشور بیان کرد: بازیکنان فوتبال رؤیای بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دارند. متأسف هستیم وضعیت در پایتخت به گونه‌ای شده است که مجبور هستیم در ورزشگاه تختی بازی کنیم و نمی‌دانیم این استادیوم چه وضعیتی دارد. با این حال شرایط برای دو تیم یکسان است و بازی با کمک داور ویدیویی (VAR) برگزار می‌شود.

اخباری با بیان اینکه VAR برای اولین بار در دیدارهای چادرملو استفاده خواهد شد، گفت: همه بازی‌های برخی تیم‌ها با استفاده از کمک داور ویدیویی برگزار شده است و در مسابقه فردا (شنبه) به دلیل حضور پرسپولیس از VAR استفاده می‌شود. چند تیم با همین سیستم، حق خود را گرفته‌اند و نمی‌شود تیم‌های زیادی که از VAR برای بازی‌های آنها استفاده نشده است، کنار آن تیم‌ها رده‌بندی شوند.

وی با بیان اینکه حق مردم یک مجموعه و استان با اشتباهات داوری پایمال می‌شود، عنوان کرد: امیدوارم اگر تجهیزات VAR کمی داریم، استفاده از این سیستم برای بازی‌ها با قرعه‌کشی مشخص شود؛ نه اینکه چند تیم خاص هر هفته VAR داشته باشند. باید از شرایط تمکین کنیم. چند مربی دیگر که اساتید من هستند، درخواست تغییر قانون حضور دو بازیکن زیر 21 سال روی نیمکت را مطرح کرده‌اند که اثر نداشته است.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو با ابراز امیدواری به توجه سازمان لیگ به درخواست باشگاه‌ها بیان کرد: باشگاه‌ها هزینه می‌کنند و باید از بازیکنان خود استفاده کنند؛ نمی‌دانم چرا مقابل خواسته آنها مقاومت می‌شود. اگر روند تصویب این قانون کمی منطقی‌تر بود، شاید شرایط را می‌پذیرفتیم. با این حال حالا مجبور هستیم هر هفته دو بازیکن بزرگسال خودمان را که برای آنها هزینه کرده‌ایم، روی سکوها بفرستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز