خبرگزاری کار ایران

اورلیو: اعتماد به نفس کسب نتایج خوب در خیبر را دارم

اورلیو: اعتماد به نفس کسب نتایج خوب در خیبر را دارم
کد خبر : ۱۵۳۸۱۷۷

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: بسیار مطمئن هستم و اعتماد به نفس دارم که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش ایلنا، دو تیم خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان فردا (جمعه ۱۳ مهر) در چارچوب هفته هفتم به مصاف هم می‌روند. 

مارکو اورلیو سرمربی جدید خیبر خرم آباد در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی فردا خیلی برای ما مهم است، قدرت تیم گل گهر را می‌دانیم. گل گهر تیمی است که در ۶ مسابقه تنها یک گل خورده و دفاع بسیار قوی دارند. ما بازی قبلی را باختیم و درس‌های بسیار خوبی از این شکست گرفتیم.

وی افزود: تمرینات خوبی را در طول هفته داشتیم و بازیکنان کم کم دارند روش مربیگری من را متوجه می‌شوند.

اورلیو در ادامه گفت: بی‌صبرانه منتظر هواداران‌مان هستیم تا فردا در استادیوم حضور پیدا کرده و ما را حمایت کنند. می‌خواهیم بهترین‌مان را بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم. حمله‌ای و هجومی بودن همیشه سبک من بوده و هست.

اورلیو در مورد جذب بازیکن جدید برای باشگاه نیز گفت: پنجره نقل و انتقالات بسته بوده و سخت است این موقع از سال بازیکن باکیفیت آزاد بتوانیم پیدا کنیم، اما چشمان‌مان را باز نگه می‌داریم تا بازیکنان خوب را بگردیم و پیدا کنیم.

وی یادآور شد: همیشه به کارم ایمان داشتم و وقتی ایمان داشتم کارم موفقیت آمیز بوده است. سرمربی خیبر گفت: تغییر مربی در فوتبال خیلی عادی است و هر روز می‌توانید این تغییرات را ببینید. تمام تغییرات در تمام بخش این را می‌رساند که شما می‌توانید منتظر یک چیز جدید باشید و البته تمام توجه ما این است اوضاع را بهتر کنیم.

وی گفت: باور دارم مدیر باشگاه آقای دکتر عبدی در راه درستی قرار دارد و دید بسیار قوی از فوتبال دارند که قطعاً بهره و سود ما از این اتفاقات خواهد.

سرمربی خیبر خرم‌آباد در پاسخ به سوالی که اوسمار خیبر خواهید شد، گفت: اوسمار یکی از دوستان نزدیک من است که یک کار بسیار خوب در پرسپولیس سال قبل انجام داد. خیبر در لیگ برتر تیمی تازه و جدید است و می‌توانم تجربه‌ام را انتقال بدهم و کاری کنم با باشگاه که به اهداف‌مان برسیم. بسیار مطمئن هستم و اعتماد به نفس دارم که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

اورلیو با بیان اینکه ما مدیریت خوبی داریم، بیان کرد: گروه خوبی از بازیکنان در خیبر بوده و هواداران بسیار قوی داریم که ما را حمایت می‌کنند، مربیان قابل قبول و دارای دانش فنی داریم.

وی تصریح کرد: تمام ابزار موردنیاز را داریم که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و نتایج مناسب بگیریم. وی در مورد اضافه شدن ویرا به تیم گفت: «رافائل» یک مربی بدنسازی برزیلی با تجربه بسیار زیاد که در تیم‌های خوبی کار کرده و شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد.

سرمربی خیبر افزود: او همراه با استقلال خوزستان در ۲۰۱۷ قهرمان ایران شده و می‌تواند به بازیکنان نزدیک شود. وی به محض اینکه اینجا رسید و با بازیکنان روبرو شد و ارتباط خوبی را توانست برقرار کنند، خیلی خوشحالیم که مدیریت باشگاه وی را به خدمت گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز