خبرگزاری کار ایران

طارمی: می‌خواهیم قهرمان اروپا شویم

طارمی: می‌خواهیم قهرمان اروپا شویم
کد خبر : ۱۵۳۷۳۶۵

مهاجم ایرانی اینتر گفت که بابت ثبت نخستین گل برای افعی‌ها خوشحال است و می‌خواهد با این تیم قهرمان اروپا شود.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در دیدار امشب اینتر برابر ستاره سرخ بلگراد نقش مهمی در پیروزی ۴-۰ تیمش ایفا کرد. او با عملکردی درخشان، دو پاس گل داد و یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بازی‌سازی و هوش تاکتیکی طارمی در طول مسابقه مشهود بود و توانست با پاس‌های دقیق خود، موقعیت‌های گلزنی را برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند.

در نیمه دوم، طارمی نقش کلیدی خود را با یک توپ‌گیری تماشایی و پاس به آرناتوویچ، که منجر به گل دوم شد، به نمایش گذاشت. سپس، با یک بازی هوشمندانه دیگر توپ را به لائوتارو مارتینز سپرد و گل سوم تیم را پایه‌گذاری کرد. در نهایت، او خودش پنالتی چهارم را به گل تبدیل کرد و یک شب به‌یادماندنی را به پایان رساند.

پس از بازی، طارمی در مصاحبه‌ای با "اسکای اسپورت" اظهار داشت که از گلزنی و بازی خوبش خوشحال است و این عملکرد را مدیون هم‌تیمی‌هایش می‌داند. او همچنین از شروع فصلش ابراز رضایت کرد و تأکید کرد که هدف اینتر در لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی است و تیم قدم به قدم برای رسیدن به این هدف تلاش خواهد کرد.

طارمی در این گفتگو و درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: "خیلی خوشحالم که امشب گل زدم. به لطف هم‌تیمی‌هایم توانستم خوب بازی کنم. این برای من فوق‌العاده بود."

او همچنین گفت: "بسیار هیجان‌زده‌ام. مدتی طول کشید تا گل بزنم، اما همیشه تلاش کردم بهترین عملکردم را در تمرینات و مسابقات نشان دهم. برای این لحظه جنگیدم و امروز خوشحال هستم."

طارمی سپس درباره انتظاراتش در لیگ قهرمانان گفت: "بدون شک، هدف ما، مثل هر باشگاه بزرگی، رسیدن به فینال و تلاش برای قهرمانی است. ما قدم به قدم تلاش خواهیم کرد تا به هدفمان برسیم."

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز