خبرگزاری کار ایران

واکنش درویش به انتقاد از میانگین سنی پرسپولیس

واکنش درویش به انتقاد از میانگین سنی پرسپولیس
کد خبر : ۱۵۳۶۶۸۷

رضا درویش معتقد است بازیکنان پرسپولیس به علت خستگی نتوانستند سه امتیاز را کسب کنند.

به گزارش ایلنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از تساوی سرخ‌ها برابر پاحتاکور در مورد بازی گفت: یک بازی بود که ما روی سه امتیازش حساب کرده بودیم و پرسپولیس تیم با کیفیت‌تری بود‌. ولی این فوتبال را قشنگ می‌کند که چیزی‌ که می‌خواهید نمی‌دانید محقق می‌شود یا نه‌. یکی از دلایل خستگی بود. یکی، دو روز اخیر بارندگی بود و بچه‌ها تمرین نمی‌توانستند بکنند. امروز هم دیدید شدت باران خیلی بود و باعث این شد نتوانیم سه امتیازی که فکر می‌کردیم در جیبمان است به دست بیاوریم. انشاالله در بازی چادرملو یک تیم خوب و سرحال باشیم و ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

او در مورد سخت شدن کار پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ نخبگان گفت: انشالله بازی‌های بعدی را بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم. تیمی که زمین ندارد و وضعیتش اینطور است. جا دارد از شهرداری تشکر کنیم ولی ۴ روز دیگر بازی ما می‌رود تختی تا آزادی تکمیل شود. وقتی یک تیم می‌خواهد مدارج قهرمانی را طی کند باید همه اجزای آن را داشته باشد. ما از اول لیگ میزبان نبودیم و در آسیا هم در زمینی آمدیم که تابحال در آن تمرین نداشتیم. امکانات رقیب‌های ما را نگاه کنید. اما این باعث نمی‌شود بچه‌ها شایستگی خود را نشان ندهد. انشاالله در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهند گرفت که از گروه بالا برویم.

درویش راجع به حضور علی پروین در باشگاه گفت: آقای دکتر کرباسیان که اولین مدیر پرسپولیس بودند به باشگاه آمدند و از آقای پروین هم خواهش کردیم به جهت اینکه روزگارانی را سپری کرده بودند محبت کردند آمدند تا دیداری تازه شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد میانگین سنی بالای تیم گفت: این را قبول ندارم. همین بازیکن‌ها در چند بازی اخیر ستاره بودند. ما بازیکنان جوان و با استعداد روی نیمکت کم نداریم. ما هنوز یاد نگرفتیم که نتیجه بازی غیرقابل تصور است و بعد از آن نباید شروع کنیم بگوییم ایراد اینجا یا آنجاست. ما شایستگی بچه‌ها را دیدیم و کادرفنی گفته که آنها بهترین هستند وگرنه اینهمه استعداد روی نیمکت داریم. اجر این بچه‌های که زحمت می‌کشند در نظر گرفته نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز