خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - پاختاکور؛ سرخپوشان در پی شکار سه امتیاز از ازبک‌های مرموز

پرسپولیس - پاختاکور؛ سرخپوشان در پی شکار سه امتیاز از ازبک‌های مرموز
کد خبر : ۱۵۳۶۲۳۹

پرسپولیس در دومین هفته لیگ نخبگان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

نماینده کشورمان که با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به این رقابت‌ها راه پیدا کرده بود، در گام نخست علیرغم ارائه یک بازی برتر نسبت به حریف پرمهره با یک گل شکست خورد و هیچ امتیازی کسب نکرد تا در دومین دیدار خود از این رقابت‌ها به هر سه امتیاز آن چشم داشته باشد.

به هر حال سرخ‌ها پس از سه پیروزی متوالی در لیگ برتر خصوصا برتری در دربی با گل دقایق پایانی، در بهترین فرم و با بهترین روحیه ممکن مهیای این دیدار شدند و در سوی مقابل حریف ازبک سرمربی‌اش را هم به همراه ندارد.

گاریدو برای این دیدار اوستون اورونوف را که در دربی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت، در اختیار دارد. سعید صادقی و یاسین سلمانی نیز در دسترس هستند، اما امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت تنها غایبان پرسپولیس برای تقابل با پاختاکور هستند.

پرسپولیس و پاختاکور تا کنون سه بار در رقابت‌های آسیایی مقابل هم قرار گرفتند که سهم سرخپوشان از این دیدارها یک برد، یک مساوی و یک باخت بوده است.

آخرین تقابل این دو تیم نیز در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بود که با برتری دو گله پرسپولیس پایان یافت و آن‌ها راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

پاختاکور که در هفته‌های اخیر به جز یک برد ۶ گله وضعیت خوبی نداشته، در هفته اول لیگ نحبگان آسیا مقابل الوصل امارات در ورزشگاه خانگی تن به شکست داد و حالا برای این دیدار نیز از انگیزه‌های بالایی برای جبران مافات برخوردار است. 

از نکات جالب این دیدار هم تقابل اوستون اورونوف ستاره ازبک سرخپوشان است که برای تقابل با هموطنانش انگیزه‌های متفاوتی دارد.

حال باید دید در نهایت گاریدو‌ و شاگردان موفق می‌شوند در دومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا و اولین بازی خانگی از این رقابت‌ها هر سه امتیاز کامل را کسب کنند یا خیر.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز