خبرگزاری کار ایران

کنعانی زادگان محبوبیت رامین را دزدید

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران/ دربی تلخ برای جواد نکونام

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران/ دربی تلخ برای جواد نکونام
کد خبر : ۱۵۳۶۰۳۸

هفته ششم لیگ برتر بازیکنان تعیین کننده‌ای داشت که باعث پیروزی تیم‌های‌شان شدند.

به گزارش ایلنا، هفته ششم پرماجرای لیگ برتر روز گذشته با دیدار فولاد و ذوب آهن به پایان رسید تا پرونده این هفته نیز که با دربی آغاز شد و طی 4 روز متوالی برگزار می‌شد بسته شود. در این هفته بازیکنان استقلال کم فروغ بودند و دربی 104 را با شکست پشت سر گذاشتند و به این ترتیب بیشترین سهم از تیم منتخب هفته ششم به پرسپولیس می‌رسد.

در میان دروازه‌بان‌ها لوان پولی بیشترین درخشش را داشت و در دیدار برابر شمس آذر پنج مهار فوق العاده داشت و در روزی تساوی بدون گل برابر شمس آذر باعث بسته ماندن دروازه تیمش در قزوین شد.

مدافعان پرسپولیس هفته درخشانی را در دربی پشت سر گذاشتند. فرشاد فرجی سورپرایز گاریدو در دربی بود و از نظر آماری بهترین بازیکن میدان شناخته شد. او با سانترهایش بارها دروازه استقلال را تهدید کرد. همچنین حسین کنعانی نیز علاوه بر گلزنی در دربی در خط دفاعی نیز روز بی اشتباهی را مقابل استقلال داشت.

عارف آقاسی مدافع تراکتور نیز مقاومت فوق العاده‌ای از خود نشان داد و اجازه نداد دروازه تیم ده نفره تراکتور مقابل سپاهان باز شود.

مسعود ریگی، هافبک دفاعی پرسپولیس در دربی یاغی‌ها نقش پررنگی داشت و حسابی استقلال را در دفاع و حمله آزار داد و همچنین کمربند میانی پرسپولیس را در دربی محکم کرده بود.

امیرحسین حسین‌زاده وینگر تراکتور نیز هفته فوق العاده‌ای با گلزنی برابر سپاهان داشت و به روند خوب خود ادامه داد. 

نوید عاشوری دیگر هافبک درخشان این هفته بود. بازیکن گل گهر روز خوبی مقابل هوادار پشت سر گذاشت و بدشانس بود که پاس‌های کلیدی ‌اش به گل تبدیل نشدند.

امید نورافکن بازیکن سرشناس ملوان نیز ستاره تیم مازیار زارع در پیروزی برابر استقلال خوزستان بود و سیزده نبرد موفق را با بازیکنان حریف داشت.

هادی حبیبی نژاد که دو گل از سه گل اخیر چادرملو را زده با گلزنی در ثانیه‌های پایانی باعث شکست مس رفسنجان و کسب سه امتیاز شیرین تیمش شد.

احسان پهلوان این هفته ستاره تیم یحیی گل محمدی بود و درست زمانی که فولاد به گل نیاز داشت با گلزنی در دقایق پایانی باعث شکست ذوب آهن در خوزستان شد.

در نهایت رحمان جعفری نیز یکی دیگر از بازیکنانی بود که در هفته ششم گل سه امتیازی می‌زند او با گلزنی برابر خیبر شادی را به اردوی تیمش آورد و نشان داد اعتماد مجتبی حسینی به او بی دلیل نبوده است.

ترکیب منتخب هفته ششم به شرح زیر است:

لوان پولی، حسین کنعانی، عارف آقاسی،  فرشاد فرجی، مسعود ریگی، امیرحسین حسین زاده، نوید عاشوری، امید نورافکن، هادی حبیبی نژاد، احسان پهلوان و رحمان جعفری

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز