خبرگزاری کار ایران

سیمئونه قبل از دربی مادرید: خیلی ترسناک است!

سیمئونه قبل از دربی مادرید: خیلی ترسناک است!
کد خبر : ۱۵۳۵۴۹۰

دیه‌گو سیمئونه حس و حالش قبل از دربی حساس فردا برابر رئال را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، دیگو پابلو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود درباره دیدار حساس فردا شب مقابل رئال مادرید در متروپولیتانو صحبت کرد.

سرمربی اتلتیکو در ابتدا گفت: «همه چیز از ذهن شروع می شود. فراتر از این واقعیت که بخش فیزیکی هم می تواند تأثیر بگذارد، اما انگیزه بالا برای انجام هر کاری در زندگی یک سلاح مضاعف برای افراد است تا از آن استفاده کنند.»

جنبش ماسک برای توهین به وینیسیوس در ورزشگاه: «من از هر چیزی که برای ما مهم نیست دوری می کنم. برای من آماده شدن برای بازی، دیدن اینکه بازیکنانم چگونه به بازی می‌رسند و چگونه به روندی که در آن هستیم ادامه دهیم، اهمیت دارد. من به چیزهایی که در فضای مجازی در مورد بازی گفته می شود توجه نمی کنم. در هر صورت دربی یک بازی مهم است و برخی همیشه دوست دارند از قبل برایش حاشیه درست کنند. هم بازیکنان و هم مربیان باید روی چیزی که مهم است تمرکز کنند.»

سیمئونه در مورد شرایط روحی اش قبل از بازی گفت: «من همیشه مضطرب، عصبی، شاد، هیجان زده و با انتظارات بالا هستم. دربی همیشه ترسناک است. از زمانی که من به اتلتیکو آمده ام قبل از دربی همشه این وضعیت را داشته ام و چیزی تغییر نکرده است.»

اهمیت بازی از یک تا ده: «اهمیت هر بازی 10 است.»

کلید شکست دادن رئال مادرید: «فکر می کنم از زمان ورودم تا این لحظه همه چیز خیلی تغییر کرده است. به همین دلیل باشگاه رشد کرده است. حالا انتظارات از اتلتیکو در دربی بیشتر شده است. ما دو روز قبل بازی داشتیم و ریکاوری تیم در این وضعیت دشوار است. ما هنوز در حال رفتن به سمت چیزی هستیم که معتقدیم تعادل بیشتری به ما می دهد. صادقانه بگویم از پنجشنبه تا یکشنبه قرار نیست چیز زیادی در سبک بازی ما تعییر کند. رقیب هم بازیکن مهمی مثل کروس را از دست داده است، یا بهتر است بگوییم او دیگر بازی نمی کند. کروس یک فوتبالیست فوق العاده بود که در هر تیمی به او نیاز است. آنها به دنبال بازیکنی هستند که به خط میانی آرامش بدهد تا از موقعیت های تهاجمی بهتر استفاده کنند. فکر نمی کنم برنامه رئال هم بدون کروس چندان تغییر کند.»

48 ساعت استراحت کمتر: «من اصلا زمان را حساب نمی کنم و آنچه هست را می پذیریم. وقتی به ما گفتند مقابل بیلبائو بازی کنیم، هیچ کس اهمیتی نداد. هیچ کس به اتفاقات بازی اول اهمیت نمی داد. برای ما مهم نیست که هر دو روز، سه روز، هر پنج روز یک بار بازی کنیم. افرادی هستند که مسئول تقویم هستند و کارشان را بلدند.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز