خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: فولاد چند سال دیگر می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

گل‌محمدی: فولاد چند سال دیگر می‌تواند مدعی قهرمانی باشد
کد خبر : ۱۵۳۵۰۵۳

سرمربی فولاد خوزستان گفت: برنامه‌ریزی که انجام شده است این است که در دو سه سال آینده یکی از مدعیان قهرمانی باشیم و بتوانیم در آسیا نیز حرف برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، اظهار کرد: هر هفته که می‌گذرد بازی‌ها حساس‌تر و تیم‌ها هماهنگ‌تر و بازی‌ها جذاب‌تر می‌شود. ذوب آهن با نظم و هماهنگی خوب است و نتایج خوبی کسب کرده است. بازی سختی خواهد بود و از بازیکنانم می‌خواهم تلاش خود را دو چندان کرده و تمرکز بیشتری داشته باشند. ضمن این که از دیدن بازی‌های حریف شخصا لذت برده‌ام. 

گل محمدی گفت: شرایط خوبی داریم و بازیکنانم در تمرینات انگیزه بالایی داشته‌اند و امیدوارم فردا در حضور هواداران اولین برد خانگی را کسب کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم و هواداران انتظار زیادی از تیم فولاد دارند که انتظاراتشان هم به جا است زیرا فولاد افتخارات زیادی در فوتبال ایران کسب کرده است، با بردن در بازی‌های خانگی ثبات را به تیم القا کنیم و بتوانیم مسیری که در پیش گرفته‌ایم، در نهایت با ثبات خوب از لحاظ نتیجه و نوع بازی ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که احساس می‌شود فولاد در دیدارهای خارج از خانه جسورتر بازی می‌کند و این موضوع از چه چیزی نشئت می‌گیرد؟ گفت: البته تحلیلی که شما دارید خیلی مورد قبول ما نیست؛ ما در خانه مقابل خیبر و مس نیز بازی کردیم که به نظرم در هر دو بازی شایسته برد بودیم اما ناهماهنگی و شاید هم موضوع روحی روانی به دلیل اتفاقات گذشته کمی بازیکنان را تحت فشار قرار داد. در هر دو بازی خانگی که تاکنون داشته‌ایم، بازیکنانم خوب بازی کردند و شاید نیاز به تجربه و بازی‌های بیشتری باشد زیرا خیلی از بازیکنانمان اولین سالی است که کنار هم فوتبال بازی می‌کنند و کمی ناهماهنگی وجود دارد. سعی ما این است که فردا سه امتیاز را کسب و بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فولاد به آن چه مد نظرتان است رسیده است؟ گفت: فولاد مد نظر این است که مدعی قهرمانی باشد و جام کسب کند اما برنامه‌ریزی که انجام شده است این است که در دو سه سال آینده یکی از مدعیان قهرمانی باشیم و بتوانیم در آسیا نیز حرف برای گفتن داشته باشیم که این یک پروسه زمان‌بر است. کار شروع شده است و نیاز به حمایت بیشتری از سوی باشگاه، رسانه‌ها و هواداران داریم تا بتوانیم روند ثبات را در تیممان بیشتر داشته باشیم و پنجره به پنجره بتوانیم تیممان را تقویت کنیم. نمی‌شود با محدودیت‌هایی که از نظر سقف قرارداد در فوتبال ایران قرار دارد تیمی در سال اول مدعی قهرمانی باشد و این امکان وجود ندارد. باید برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوبی صورت بگیرد و همه بخواهند که اتفاقات خوبی در باشگاه رقم بخورد.

گل محمدی در پایان عنوان کرد: تا آنجا که توانستیم و باشگاه نیز همکاری داشته است نسبت به جذب بازیکن اقدام کردیم البته در یکی دو پست با ضعف‌هایی مواجه هستیم و مشکلاتی هم در لیستمان به وجود آمده است و شاید نتوانیم در این یکی دو پست بازیکن جذب کنیم. درباره جزئیات این مشکلات نمی‌توانم صحبت کنم اما با همین بازیکنان تا نیم فصل ادامه می‌دهیم. بازیکنانم انگیزه‌های بسیار خوبی در تمرینات نشان داده اند و مهم حمایت هواداران است که از آنها تشکر می‌کنم که همیشه حواسشان به تیم است. فولاد عاشقان زیادی دارد و دلخوشی خیلی از مردم خوزستان و فوتبال دوستان خوزستانی همین فولاد است. همه باید دست به دست هم دهیم تا دل این مردم را شاد کنیم و تنها انگیزه‌ای که برای ما وجود دارد همین شاد کردن هوادارانمان است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز