خبرگزاری کار ایران

گاریدو در پرسپولیس: مقتدر و محبوب

گاریدو در پرسپولیس: مقتدر و محبوب
کد خبر : ۱۵۳۴۷۴۳

سرمربی پرسپولیس خیلی زود در بین بازیکنان و اعضای این تیم اقتدار خود را نشان داد و در بین هواداران پرسپولیس نیز به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس که فصل گذشته پایان دراماتیکی با اوسمار پشت سر گذاشت و هواداران این تیم متفق القول خواهان ادامه همکاری با سرمربی برزیلی بودند در نهایت شاهد تغییراتی گسترده روی نیمکت پرسپولیس تنها پس از یک نیم فصل شدند. 

پس از مطرح شدن نام‌هایی چون کیکه ستین و والتر ماتزاری، از کارلوس گاریدو اسپانیایی استقبال خوبی نشد و البته رزومه او در سال‌های اخیر، در این ماجرا بی‌تاثیر نبود. 

به هر حال او پس از حضورش در پرسپولیس یک بار هم از وضعیت این تیم گله‌مند نبود پ علیرغم منتفی شدن چندین گزینه که درخواست داده بود، با داشته‌هایش وارد مسابقات شد.

برنامه سخت و سنگین این تیم در همان بازی‌های ابتدایی و مشکلات میزبانی در دو بازی اول یقه گاریدو را گرفت و مقابل ذوب آهن و تراکتور فقط دو امتیاز کسب کرد. 

در ادامه پس از غلبه بر فولاد، در اولین بازی آسیایی مقابل الاهلی در عین شایستگی و ارائه یک بازی خوب، شکست خورد و با برتری مقابل آلومینیوم پا به دربی گذاشت. سخت‌ترین و جدی‌ترین محک او در فصل جاری همین شهرآورد حساس بود که به بهترین شکل از این دیدار سربلند بیرون آمد. 

یک شکست و دو مساوی در این ۶ بازی، از اعتماد هواداران و مدیریت پرسپولیس به گاریدو چیزی کم نکرد زیرا نحوه بازی تیم او نوید روزهای خوبی را در اردوگاه سرخ می‌داد. 

او حالا در اولین تجربه خود در دربی یک برد بزرگ به دست آورد که تعویض‌های طلایی او در این بازی به نوعی ورق را برگرداندند و با سه امتیازی که به دست آورد، جایگاه خوبی در جدول کسب کرد و خودش را تا بیخ گوش صدر رساند.

اما او این پیروزی مهم را در شبی به دست آورد که شاه‌مهره ترکیب خود یعنی اورونوف را در اختیار نداشت و تنها دفاع راست تیمش نیز برای این بازی آمادگی نداشت و مجبور شد فرشاد فرجی را در آن پست کشف کند! 

گاریدو در شرایطی که دو مهره اصلی ترکیب خود را در اختیار نداشت باز هم یاسین سلمانی و سعید صادقی را از لیست تیمش برای دربی خط زد تا این گونه اقتدارش را هم حفظ کرده است.

او حالا تنها پس از ۶ بازی که هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته، محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم به دست آورده و آن‌ها به انتخاب‌های و تصمیمات او نیز اعتماد کامل پیدا کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز