خبرگزاری کار ایران

اوج هیجان و حساسیت در هفته ششم: گذر از دربی و جدال سخت اسکوچیچ و مورایس برای صدرنشینی

اوج هیجان و حساسیت در هفته ششم: گذر از دربی و جدال سخت اسکوچیچ و مورایس برای صدرنشینی
کد خبر : ۱۵۳۴۶۴۱

در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر، قرار است بازی‌های حساس و مهمی پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، هفته ششم بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز گذشته با دربی پایتخت البته خارج از تهران شروع شد و تا روز شنبه ادامه خواهد یافت.

این هفته از بازی‌ها که با بازی حساس استقلال و پرسپولیس شروع شده، در ادامه نیز دیدارهای حساسی را در خود جای داده است.

مهم‌ترین بازی این هفته را حتی قبل از دربی باید بازی سپاهان و تراکتور دانست. بازی که نه تنها می‌تواند صدرنشین لیگ برتر را تغییر دهد، بلکه احتمال جدا شدن صدرنشین و فاصله گرفتن بیشتر از سایر مدعیان را نیز در پی داشته باشد.

البته بازی ملوان و استقلال خوزستان هم می‌تواند همین قدر تأثیرگذار باشد.

شمس‌آذر – نساجی / پنجشنبه ساعت 18:30

جدال همسایه‌های انتهای جدولی

شمس‌آذر قزوین هفته گذشته در بیرون از خانه به مصاف شاگردان مازیار زارع رفتند و با قدرت‌نمایی انزلی‌چی‌ها نتوانستند به نتیجه مطلوبی دست پید کنند و بازی را واگذار کردند. آنها جایگاه مناسبی هم در قعر جدول ندارند و با شرایط ویژه‌ای در این هفته در خانه خودشان به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت.

نساجی هم شرایط بهتری از حریف این هفته‌اش ندارد. آنها هم از پنج بازی گذشته 2 امتیاز کسب کرده‌اند و یک رده بالاتر از شمس‌آذر هستند.

البته شاگردان مطهری در هفته گذشته توانستند تیم استقلال را در خانه خودشان متوقف کنند و دو بار دروازه آبی پوشان را باز کردند و حالا با روحیه بهتری در مصاف همسایه‌های انتهای جدول حضور خواهند داشت.

گل گهر سیرجان – هوادار/ جمعه ساعت 18:15

هوادار می‌خواهد از قعر جدا شود

گل گهر سیرجان نسبت به سال‌های گذشته در این فصل از رقابت‌ها اوضاع خیلی مناسبی ندارد. این تیم 7 امتیاز از 4 بازی کسب کرده که با وجود عملکرد خوبشان، خیلی مورد پسند مسئولان این تیم نیست.

آنها هفته گذشته در رویارویی با مس رفسنجان متوقف شدند و نتوانستند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند. سیرجانی‌ها امیدوارند در بازی خانگی هر سه امتیاز را کسب کنند، بخصوص که حریف این هفته آنها قعرنشین لیگ برتر هم هست و اوضاع خوبی ندارد.

هوادار از 5 بازی گذشته 2 امتیاز کسب کرده و به نظر می‌رسد آنها در این بازی هم نتوانند به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند. هر چند آنها با کسب سه امتیاز این بازی می‌توانند خود را از قعر جدا کنند.

چادرملو – مس رفسنجان / جمعه ساعت 18:30

اردکانی‌ها در خانه باج نمی‌دهند

چادرملو اردکان به عنوان اولین تجربه حضورش در لیگ برتر توانسته نسبتاً عملکرد خوبی داشته باشد، هر چند این تیم با 5 امتیاز از 5 بازی در رده دوازدهم جدول رده‌بندی است، اما این عملکرد در برابر تیم‌های مدعی فعلاً برای اردکانی‌ها خوب بوده است، بخصوص که آنها در خانه خود توانسته‌اند، نتایج خوبی بگیرند.

آنها هفته گذشته در رویارویی بیرون از خانه مقابل استقلال خوزستان هم توانستند به یک امتیاز باارزش برسند. هر چند حریف این هفته آنها هم تیم خوبی است و هم زخم خورده، مس رفسنجان برعکس فصل گذشته عملکرد خوبی نداشته و شاگردان نویدکیا با 5 امتیاز از 4 بازی در رده دهم جدول هستند و هفته گذشته را هم مقابل گل‌گهر به تساوی رسیده‌اند، آنها هم امیدوارند نتیجه هفته گذشته را در برابر چادرملو جبران کنند.

 

سپاهان – تراکتور/ جمعه ساعت 18:30

مصاف بهترین‌ها

با نتایجی که تاکنون تیم‌های مدعی کسب کرده‌اند، می‌توان ادعا کرد که سپاهان و تراکتور از بهترین‌ها بوده‌اند. سپاهان با 13 امتیاز کسب شده از 5 بازی در رده نخست جدول ایستاده است و به نظر می‌رسد قصد از دست دادن امتیازی را ندارد.

این تیم هفته گذشته هم توانست از ذوب آهن یک امتیاز بگیرد و البته دو امتیاز بازی را از دست داد. در عوض تراکتور هم جزء بهترین‌ها بوده و توانسته از 5 بازی 10 امتیاز کسب کرده و یک پله پایین‌تر از سپاهان است و شاید چشم به جایگاه این تیم هم داشته باشد.

ملوان – استقلال خوزستان /جمعه ساعت 18:30

پدیده در خانه

ملوان بندرانزلی را می‌توان پدیده این دوره از رقابت‌ها نامید. این تیم با هدایت مازیار زارع با کسب 10 امتیاز از 5 بازی در رده سوم جدول رده‌بندی است و توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

این تیم هفته گذشته در مصافی سنگین توانست شمس آذر قزوین را شکست دهد و در این هفته هم امیدوار است باز در خانه خودش این بار استقلال خوزستان را از پیش رو بر دارد.

آبی‌های خوزستان هم نسبت به فصل گذشته که با خوش‌شانسی در لیگ برتر به کارشان ادامه دادند، در این فصل عملکرد نسبتاً خوبی داشته‌اند و 6 امتیاز 5 بازی کسب کرده‌اند و در میانه جدول رده‌بندی هستند.

این بازی با توجه به عملکرد ملوان و استقلال خوزستان در هفته‌های گذشته قطعاً یکی از بازی‌های دیدنی خواهد بود.

آلومینیوم اراک – خیبرخرم آباد/ جمعه ساعت 18:30

رونمایی از سرمربی

اراکی‌ها از عملکرد تیمشان در این فصل از رقابت‌ها راضی نیستند و حسینی در تیررس آنها قرار دارد. آلومینیوم اراک از 5 بازی گذشته فقط سه امتیاز کسب کرده و هفته گذشته را هم مقابل پرسپولیس با دو گل خورده، بازنده از زمین خارج شده است.

هر چند آنها در این هفته در بازی خانگی امیدوار به کسب نتیجه بهتری هستند، اما باید در برابر تیمی به میدان بروند که اولاً عملکرد بهتری داشته و در ثانی با تغییراتی روی نیمکت مواجه شده و به طور حتم با انگیزه بالایی به میدان خواهند آمد.

خیبر خرم‌آباد با عوض کردن سرمربی خود در این هفته با سرمربی جدید مقابل حریف قرار می‌گیرند و این کار را برای اراکی‌ها سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز