خبرگزاری کار ایران

یاد طنازی برای پرسپولیس بخیر!

سخت‌ترین شب فوتبالی رامین رضاییان برابر پرسپولیس

سخت‌ترین شب فوتبالی رامین رضاییان برابر پرسپولیس
کد خبر : ۱۵۳۴۳۴۵

رامین رضاییان مدافع استقلال قرار است در دربی ۱۰۴ برای اولین بار با پیراهن آبی مقابل تیم سابق خود یعنی پرسپولیس قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند.

دربی که همیشه از حساسیت‌های خاص خود برخوردار است اما حکایت دربی ۱۰۴ به واسطه حضور دو یاغی جدید خصوصا رامین رضاییان از باقی تقابل‌های این دو تیم سواست.

رامین رضاییان که ۲۷ فروردین ۱۳۹۵، یعنی ۸ سال پیش با پیراهن پرسپولیس دروازه استقلال را باز کرد حالا امشب به شاه‌مهره ترکیب استقلال تبدیل شده که همه نگاه‌ها به او و عملکردش در زمین است. 

پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی متوجه کوچ مدافع راست جنجالی به اردوگاه رقیب شده بود، تلاش خود را برای کج کردن مسیر این بازیکن انجام داد اما رامین کینه سنگینی از سرخ‌ها و هوادارانش به دل گرفته بود و تصمیم عجیب و غریب خود را عملی کرد تا امشب سخت‌ترین و حیثیتی‌ترین شب فوتبالی خود را در اراک تجربه کند. 

او که در فصل جاری بهترین عملکرد را در بین بازیکنان استقلال داشته و حسابی در دل هواداران آبی جا خوش کرده است، حالا مقابل پرسپولیس فقط به دنبال این است که بهترین عملکرد را در این دیدار حیثیتی از خود به نمایش بگذارد و بعید هم نیست نام او پس از این دیدار در بین یکی از تاثیرگذارترین بازیکن‌های دربی قرار گیرد.‌

البته رضاییان برای این دیدار شانس خوبی داشته که هواداران کمتری در ورزشگاه حضور دارند و قرار نیست او به بزرگترین سوژه تنش بین هواداران روی سکو تبدیل شود و از طرفی اوستون اورونوف وینگر چپ با استعداد سرخ‌ها در این دیدار حضور نخواهد داشت و او در سمت چپ تیم سابق خود بهتر می‌تواند یکه‌تازی کند‌. 

به هر حال دربی ۱۰۴، اولین رویارویی او به عنوان بازیکن استقلال مقابل پرسپولیس است و او علیرغم انگیزه‌های متفاوتی که برای این دیدار دارد، قطعا شب سختی را تجربه خواهد کرد و طبیعتا از سوی هواداران رقیب حاضر در استادیوم مورد هجوم قرار خواهد گرفت. 

باید دید او تا چه حد توانایی غلبه بر احساساتش را خواهد داشت و در آخر چه عملکردی به جای می‌گذارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز