خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید ۳-۲ آلاوز: برنابئو در مرز سکته!

رئال مادرید ۳-۲ آلاوز: برنابئو در مرز سکته!
کد خبر : ۱۵۳۳۹۶۱

رئال مادرید با درخشش ستاره‌های خط حمله در سانتیاگو برنابئو، مقابل دپورتیوو آلاوس به پیروزی ۳-۲ رسید.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در دیداری از هفته هفتم لالیگا در خانه برابر آلاوس قرار گرفت و با درخشش مثلث خط حمله‌اش، توانست قبل از دربی مادرید به یک برد دلچسب دست یابد‌.

ترکیب دو تیم

رئال مادرید: کورتوا، واسکز، رودیگر، میلیتائو، مندی، والورده، شوامنی، بلینگام، رودریگو، امباپه، وینیسیوس

آلاوس: سیورا، سانچز، دیارا، ابقار، مورینو، کنچنی، بلانکو، پروتسونی، نوووآ، رومرو، ویلالیبر

چند ثانیه بعد از سوت آغاز بازی، رئال با پاس وینیسیوس جونیور، توسط لوکاس واسکز به گل رسید! این دومین گل آنها در نیمه‌های اول این فصل بود و به نوعی به عملکرد ضعیف آنها در ۴۵ دقیقه اول بازی‌ها پایان داد.

رئال پس از گل هم دست‌بردار نبود و تلاش کرد اختلاف را بیشتر کند تا قبل از دربی مادرید قدرتش را به رخ شاگردان دیه‌گو سیمئونه بکشد. کیلیان امباپه چندین بار برای زدن گل تلاش کرد و جود بلینگام بارها سعی کرد توپ را به او برساند تا بتواند یک بار دیگر هم گلزنی کند اما مدافعان آلاوس مانع بزرگ ستاره فرانسوی بودند.

با این حال مدت زمانی به پایان نیمه اول نمانده بود که جود و کیلیان، با یک همکاری فوق‌العاده و دیدنی، رئال را به گل دوم رساندند و ستاره فرانسوی در لالیگا پنج گله شد.

در نیمه دوم هم رئال با توپ پر به زمین رفت و در همان لحظات ابتدایی توسط رودریگو به گل رسید تا اختلاف به سه برسد. پس از این گل رئال بازی را مدیریت کرد و میلش به حمله کم شد. در دقایق پایانی کارلو آنچلوتی تعویض‌هایش را آغاز کرد و با توجه به نزدیک بودن دربی مادرید، سعی کرد تغییراتی در ترکیب ایجاد کند. تعویض‌هایی که منجر به به هم ریختن انسجام دفاعی رئال و دریافت دو گل شد. آلاوس در دقایق ۸۵ و ۸۶ دو گل به ثمر رساند و سعی کرد در لحظات پایانی به گل تساوی هم برسد و یک شب تاریخی در سانتیاگو برنابئو رقم بزند اما رئالی‌ها که به وضوح ترسیده و نگران بودند، بازی را مدیریت کردند و سه امتیاز را به دست آوردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز