خبرگزاری کار ایران

غایبان بزرگ دربی ۱۰۴؛ ۵+۲ ستاره

غایبان بزرگ دربی ۱۰۴؛ ۵+۲ ستاره
کد خبر : ۱۵۳۳۲۱۷

استقلال و پرسپولیس برای دربی روز چهارشنبه، تمامی نفرات خود را در اختیار نخواهند داشت و احتمال اینکه تعداد غایبان دربی به عدد ۷ برسد، زیاد است.

به گزارش ایلنا، استقلال و پرسپولیس در چارچوب دربی شماره ۱۰۴، در هفته ششم لیگ برتر قرار است چهارشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند‌.

استقلال که در چهار هفته ابتدایی تا کنون ۵ امتیاز کسب کرده، پیش از دیدار با پرسپولیس تحت فشار زیادی قرار گرفته و حالا با لشکری از محروم و مصدوم باید مهیای دربی شود‌.

روزبه چشمی که هفته گذشته مقابل نساجی مازندران با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد، یکی از غایبان قطعی دربی به شمار می‌رود. البته باشگاه استقلال درخواست خود را برای بخشش کارت قرمز این بازیکن به فدراسیون ارائه داد اما طبق مقررات انضباطی، چنین چیزی ممکن نیست. 

مهرداد محمدی مهاجم آبی‌پوشان که در پایان فصل گذشته طی یک مصاحبه جنجالی با محرومیت سنگین و ۶ جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شده بود، محرومیتش برابر پرسپولیس همچنان پا برجاست و او نیز به مانند چشمی، غایب قطعی دربی محسوب می‌شود.‌

گوستاوو بلانکو مهاجم استقلال که به دلیل آسیب دیدگی دیدار مقابل نساجی مازندران را از دست داد ممکن است دیدار برابر پرسپولیس را نیز از دست بدهد. او در این فصل فقط مقابل استقلال خوزستان برای آبی‌پوشان به میدان رفت و به نظر می‌رسد استقلال با عدم حضور او در خط حمله مقابل پرسپولیس با مشکل گلزنی مواجه خواهد شد. تلاش کادر پزشکی استقلال برای مهیا کردن این بازیکن ادامه دارد اما غیبت او نیز در دربی محتمل است.

علاوه بر این سه بازیکن، علیرضا کوشکی بازیکن جوان استقلال در دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان با مصدومیت از ناحیه همسترینگ‌ مواجه شد و به احتمال زیاد او نیز دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست می‌دهد.

در ادامه لیست و بلند و بالای مصدومان و محرومان استقلال، نام گائل کاکوتا ستاره کنگویی استقلال را هم باید اضافه کنیم. او که در این فصل فقط مقابل ملوان و استقلال خوزستان به کار گرفته شده بود، به دلیل مصدومیت از لیست تیمش برای دیدار با نساجی خط خورد و هنوز مشخص نیست او مهیای دیدار دبی خواهد شد یا خیر.

اما مهم‌ترین غایب احتمالی دربی اوستون اورونوف ستاره ازبک سرخپوشان است که با مصدومیت بدموقعی در دیدار مقابل آلومینیوم مواجه شد و نتایج تصویربرداری از پای او نشان داد اورونوف از ناحیه همسترینگ است و باید دید تلاش کادر پزشکی سرخپوشان برای رساندن این بازیکن به دربی مثمرثمر خواهد بود یا خیر. در صورتی که مصدومیت او تا زمان دیدار دربی برطرف شود، ممکن است کادرفنی پرسپولیس روی او ریسک نکند و به عنوان بازیکن تعویضی مقابل استقلال به میدان برود.‌

ایوب العملود مدافع راست پرسپولیس است که پس از مصدومیت در بازی با الاهلی، مقابل نساجی به میدان نرفت اما از امروز در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کرد و  مهیای بازی حساس روز چهارشنبه خواهد شد. 

دیگر غایب این تیم مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع سرخ‌پوشان است که پس از اتمام دوره درمان خود پس از پارگی رباط صلیبی، از ابتدای فصل با مصدومیت مواجه است و در هیچ دیداری به میدان نرفته و به احتمال زیاد مقابل استقلال نیز غایب خواهد بود. 

از این رو دربی ۱۰۴ دو غایب قطعی دارد و ۵ بازیکن دیگر به دلیل مصدومیت هنوز وضعیت مشخصی برای حضور در این دیدار حساس نخواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز