خبرگزاری کار ایران

مهدوی: شانس پرسپولیس در دربی بیشتر است

مهدوی: شانس پرسپولیس در دربی بیشتر است
کد خبر : ۱۵۳۲۵۱۱

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در آستانه دربی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهدوی در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار کرد: پرسپولیس هفته به هفته در حال بهتر شدن است و بعد از نمایش خوبی که مقابل الاهلی داشت و البته متاسفانه نتیجه خوبی به دنبال آن نبود، برابر آلومینیوم توانست عملکرد کم اشتباهی از خودش نشان داده و سه امتیاز مهم و حساس قبل از دربی را کسب کند. 

او ادامه داد: انتقال توپ بین بازیکنان پرسپولیس بسیار خوب بود و با سرعتی که بازیکنان این تیم داشتند نفرات حریف را به نحو احسن از پیش رو بر می‌داشتند. اگرچه پرسپولیس نتیجه را واگذار کرد اما من از نحوه بازی این تیم لذت بردم. بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس مثل گذشته کار خودشان را انجام دادند و گوندوز هم به خوبی جای خالی بیرانوند را پر کرده است. ما از دروازه بانی صحبت می‌کنیم که یک پنالتی را در بازی با الاهلی مهار کرد و هماهنگی بیشتر بین دروازه‌بان و خط دفاع زمان بر است اما باز با این تفاسیر خیلی نمایش خوبی را از پرسپولیس در دو بازی اخیر شاهد بودیم.

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: از همان اول فصل من گفتم که پرسپولیس در خط حمله نیاز به یک بازیکن تمام کننده دارد و باید صبر کنیم و ببینیم لوکاس ژوائو چه عملکردی را از خودش نشان خواهد داد. علی علیپور پس از سال‌ها به پرسپولیس بازگشته و شرایط خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشته و قدم به قدم به شرایط خوب خودش نزدیک می‌شود و همچنین نفرات دیگر هم نیاز به زمان دارد تا به آمادگی کامل برسند.

مهدوی در مورد دربی پیش روی پایتخت هم توضیح داد: استقلال برخلاف پرسپولیس شرایط مناسبی ندارد و نتایج کسب شده خصوصاً تساوی روز گذشته مقابل نساجی باعث شده تیم وارد حاشیه شده و از لحاظ روحی متزلزل شود. این به ضرر استقلال در آستانه این بازی خواهد بود چرا که همیشه گفته‌اند در دربی تیمی که شرایط روحی بهتری داشته باشد برنده است. من شانس پرسپولیس را در دربی بیشتر می‌بینم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز