خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر؛

پرسپولیس ۲-۰ آلومینیوم/ تیم گاریدو در بهترین فرم به دربی رسید

پرسپولیس ۲-۰ آلومینیوم/ تیم گاریدو در بهترین فرم به دربی رسید
کد خبر : ۱۵۳۲۱۲۳

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر امروز از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه ۲ بر ۰ پیروز شد.‌

پرسپولیس که پس از شکست مقابل الاهلی در لیگ نخبگان آسیا، به پیروزی در این دیدار پیش از بازی حساس با رقیب سنتی خود نیاز داشت، در این دیدار با تمام قوا مقابل آلومینیوم قرار گرفت و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کرد. 

آلومینیوم اما در فصل جدید و در چهار هفته ابتدایی ناامیدکننده ظاهر شد و نتوانست پیروزی‌ای به ثبت برساند. آن‌ها در این دیدار به دنبال کسب حداقل امتیازات از مدافع عنوان قهرمانی بودند که در نهایت با دریافت دو گل دست خالی به اراک بازگشتند. 

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

 الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه، وحید امیری و علی علیپور.

 

ترکیب ابتدایی آلومینیوم: 

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

 

دقایق حساس:

دقیقه ۳: برخورد مدافعان تیم آلومینیوم با علی علیپور داخل محوطه جریمه خیلی زود محمدحسین زاهدی‌فرد را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد تا اولین موقعیت این بازی منجر به اعلام پنالتی به سود سرخپوشان شود.

دقیقه ۵: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان آلومینیوم موفق شد گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۶: ضربه فنی و زیبای مسعود ریگی با نوک انگشتان دروازه‌بان آلومینیوم و پس از برخورد به تیر دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۷: ارسال عالیشاه و ضربه سر محکم علیپور را بار دیگر محمد خلیفه دروازه‌بان آلومینیوم با یک واکنش خوب برگشت داد.

دقیقه ۳۳: میلاد محمدی با یک حرکت انفرادی و شوت از زاویه بسته بار دیگر دروازه آلومینیوم را با خطر مواجه کرد که توپ او هم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: علی علیپور با فرار تند و تیز پشت مدافعان آلومینیوم به توپ رسید و با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد، اما این گل با تصمیم کمک داور بازی آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۴۶: پاس ارسالی احمدزاده به امیری نرسید و موقعیت برای پرسپولیس از دست رفت.

دقیقه ۴۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم با اختلاف کم به بیرون از دروازه پرسپولیس رفت.

دقیقه ۵۱: ارسال بازیکن آلومینیوم را گولسیانی به اوت فرستاد.

دقیقه ۵۲: دروازه‌بان آلومینیوم قبل از زدن ضربه بازیکن پرسپولیس توپ را گرفت.

دقیقه ۵۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم با اختلاف کمی به بالای دروازه پرسپولیس رفت.

دقیقه ۵۹: ارسال عالیشاه با ضربه سر بازیکن آلومینیوم به کرنر رفت.

دقیقه ۶۹:علی علیپور با دریبل دروازه‌بان آلومینیوم گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۴: وحید امیری گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند اما بعد از بازبینی صحنه بازی در VAR از سوی داور مسابقه گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۸۶: میلاد محمدی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد و داور مسابقه پنالتی اعلام کرد اما بعد از بازبینی صحنه VAR پنالتی را نگرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز