خبرگزاری کار ایران

نکونام با تساوی به دربی رسید

نساجی ۲-۲ استقلال/ یامگا از استقلال آماده‌تر بود!

نساجی ۲-۲ استقلال/ یامگا از استقلال آماده‌تر بود!
کد خبر : ۱۵۳۲۰۹۷

نساجی و استقلال در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، استقلال پس از پیروزی و صدرنشینی در لیگ نخبگان آسیا، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل نساجی قرار گرفت. 

استقلال علیرغم پیروزی مقتدرانه مقابل حریف قطری اما شرایط خوبی در لیگ برتر نداشت و در سه هفته ابتدایی، بدترین عملکرد را بین چهار مدعی ثبت کرده بود و مقابل نساجی به پیروزی و کسب سه امتیاز داشت که با روحیه و جایگاه خوبی به دربی حساس هفته ششم برسد.

در سوی مقابل نساجی هم با وضعیت خوبی پا به این مسابقه نگذاشت و‌ سرمربی این تیم در هفته‌ گذشته به دلیل نتایج نامطلوب تصمیم به استعفا گرفته بود.‌ از این رو نساجی که چندین بازیکن جدید از جمله کوین یامگا را جذب کرده بود، با تمام قوا مقابل استقلال قرار گرفت تا اجازه خروج امتیازی را از ورزشگاه خانگی ندهد که به کسب یک امتیاز مقابل آبی‌پوشان بسنده کرد. 

یامگا بازیکن سابق استقلال و زننده پنالتی نساجی مقابل آبی‌پوشان، بازی خوبی را پشت سر گذاشت و در حالی که سرمربی استقلال به دلیل عدم آمادگی و مصدومیت چشم، او را از استقلال کنار گذاشته بود، یامگا نشان داد همچنان توانمندی‌های زیادی برای ارائه در زمین دارد.

این بازی دو پنالتی داشت که یکی برای نساجی و دیگری برای استقلال تبدیل به گل شد و var که برای اولین بار در ورزشگاه وطنی به کار گرفته می‌شد تا حد زیادی عصای دست داور بازی شده بود.

ترکیب ابتدایی استقلال مقابل نساجی:

حسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس، میلاد زکی‌پور، اندونگ، آرمان رمضانی، سیلوا، ماشاریپوف و اسلامی

ترکیب ابتدایی نساجی مقابل استقلال: 

در ترکیب نساجی هم لوان پولی، امیرمهدی جانملکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، فرزاد زامهران، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، کوین یامگا، مرصاد سیفی، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا عباسی

دقایق حساس: 

سوت آغاز بازی با تاخیر ۱۱ دقیقه‌ای به دلیل استقرار نامناسب هواداران ۲ تیم توسط علی صفایی زده شد.

دقیقه ۵: بارش باران در قائمشهر آغاز شد تا بازی هنوز پاییز نیامده در حال و هوای پاییزی برگزار شود.

دقیقه ۹: اولین موقعیت جدی روی اشتباه مدافعان استقلال نصیب نساجی شد که حامد پاکدل توپ ربایی کرد و پاس به عقب داد و دو شوت پشت سر هم سیفی و رضایی هیچ کدام راه به دروازه استقلال نبرد و سیدحسین حسینی با مهار توپ به غائله خاتمه داد.

دقیقه ۱۸: در پی آسیب دیدگی محمدرضا عباسی، بازی برای دقایقی قطع شد و در نهایت ساکت الهامی دست به یک تعویض اجباری زد و محمدرضا حسینی را به میدان فرستاد.

دقیقه ۱۹: روی یک رفت و برگشت، میلاد زکی پور در محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت شد اما ضربه سنگین او را لوان پولی دروازه بان برزیلی نساجی به زیبایی هر چه تمام تر برگشت داد.

دقیقه ۲۶: شوت سنگین کوین یامگا روی ارسال تماشایی مرصاد سیفی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: روی یک ارسال به سمت چپ، کوین یامگا به دلیل شرایط زمین به هم خورد و میلاد زکی پور در موقعیت تک به تک با پولی قرار گرفت که شوت این بازیکن را سنگربان نساجی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۲: سعاد وفاپیشه از علی صفایی خواست صحنه خطای زبیر نیک نفس روی زامهران را بازبینی کند و در نهایت داور با تماشای صحنه، در سوت خود دمید و برای نساجی پنالتی گرفت.

کوین یامگا در دقیقه ۱+۴۵ موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را باز کند.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: ضربه اسلامی در دهانه دروازه نساجی با برخورد به بازیکنان این تیم به کرنر رفت.

دقیقه ۵۷: تعادل اسلامی در محوطه جریمه به هم خورد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت، اما سعاد وفاپیشه از اتاق وی‌ای آر، از داور خواست به تماشای مانیتور برود. در حالی که به نظر می‌رسید تنه فنی اتفاق افتاده، داور پای مانیتور نظرش را تغییر داد و این برخورد را پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۶۳: رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی دروازه نساجی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۶۹: ابولفضل جلالی در موقعیت آفساید به توپ رسید و ارسال او روی دروازه نساجی به آرمان رمضانی رسید و او دروازه را باز کرد، اما این گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۷۲: مهرداد رضایی شوتی سنگین روانه دروازه استقلال کرد که در حامد پاکدل با پشت پا و مدل رباح ماجر دروازه استقلال را گشود. رامین رضاییان در این صحنه آفساید را پر کرده بود.

 دقیقه ۷۴: ارسال آرش رضاوند را ابولفضل جلالی با ضربه سر موفق شد دروازه نساجی را باز کند، اما این گل آفساید اعلام شد و در ادامه VAR گل را تایید کرد.

دقیقه ۸۱: پس از یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه نساجی، علی صفایی برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت، اما خبری از اعلام پنالتی برای استقلال نبود.

صفایی ۱۲ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این بازی در نظر گرفت.

 ۱۰+۹۰: اخراج روزبه چشمی از زمین بازی با کارت قرمز. داور ابتدا کارت زرد داد اما پس از بازبینی صحنه جلوگیری از موقعیت مسلم گلزنی تشخیص داد و چشمی را اخراج کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز