خبرگزاری کار ایران

از جدایی تلخ یامگا و سینا تا پیوستن مدافع آلمانی به مس

آخرین روز نقل و انتقالات و پنج انتقال جدید

آخرین روز نقل و انتقالات و پنج انتقال جدید
کد خبر : ۱۵۳۱۶۰۳

آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران در پنجره تابستانی، با رسمی شدن ۵ انتقال جدید پایان یافت.‌

به گزارش ایلنا، آخرین روز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران نیز سپری شد و در طول دو ماه و اندی بالاخره پس از گشت و گذار تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات بالاخره پنجره تابستاین به پایان رسید.

آخرین روز نقل و انتقالات در حالی سپری شد که با جدایی غم‌انگیز یامگا و اسدبیگی از دو‌ تیم پایتخت و پیوستن آن‌ها به تیم‌های دیگر همراه بود. 

نساجی که شب گذشته از منتظر محمد، الکساندر مرکل و عیسی محمد رونمایی کرده بود، در ساعت‌های پایانی نقل و انتقالات نیز از جذب کوین یامگا بازیکن سابق استقلال که شرایط عجیبی را در این تیم تجربه کرد، خبر داد. او قرار است در اولین بازی با پیراهن نساجی مقابل استقلال قرار گیرد‌.‌

سینا اسدبیگی هافبک پرسپولیس نیز جایش را در لیست سرخپوشان به سعید مهری داد و پس از کش و قوس‌های فراوان و جدایی ناخواسته از جمع سرخ‌ها به فولاد پیوست و مجددا شاگرد گل‌محمدی شد.

مس رفسنجان نیز یک مدافع بلندقامت آلمانی به نام کوفی شولز به خدمت گرفت تا در ادامه رقابت‌ها از خط دفاع مطمئن‌تری برخوردار باشد. 

رحمان جعفری مهاجم فصل گذشته تراکتور نیز پس از ترافیک شدید در فاز هجومی تراکتور در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات با آلومینیوم به توافق رسید و راهی این تیم شد و از هفتن پنجم پیراهن آلومینیوم را به تن خواهد کرد. 

احسان حسینی مدافع جوان فصل گذشته نساجی که سابقه حضور در پرسپولیس و پدیده مشهد را داشت، مجددا شاگرد رضا مهاجری شد و به خیبر خرم آباد پیوست. 

از سوی دیگر شایعاتی در خصوص جذب باریکن جدید توسط استقلال و پرسپولیس مطرح بود که با اعلام مدیرعامل سرخ‌ها پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته شده و استقلال و سایر تیم‌های دیگر نیز از این پس فقط مجاز به خرید سه بازیکن آزاد خواهند بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز