خبرگزاری کار ایران

کم تماشاگرترین دربی تاریخ!

کم تماشاگرترین دربی تاریخ!
کد خبر : ۱۵۳۱۵۰۵

دربی شماره ۱۰۴ در چارچوب هفته ششم لیگ بیست و چهارم قرار است در ورزشگاه امام خمینی اراک و با ظرفیت ۱۵ هزار نفری برگزار شود‌.‌

به گزارش ایلنا، استقلال و پرسپولیس که تا هفته سوم لیگ برتر در خصوص میزبانی از رقبای خود به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی و همچنین مشکلات زیرساختی ورزشگاه تختی و شهر قدس و.‌. در اراک و قزوین میزبانی می‌کردند حالا قرار است برای برگزاری دربی هم به شهر دیگری غیر از تهران نقل مکان کنند.

در حالی که چند روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص برگزاری دربی در ورزشگاه تازه تاسیس شده مس آره‌نا کرمان و ورزشگاه امام رضا مشهد بود اما باشگاه استقلال ترجیح داد در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل رقیب سنتی خود صف‌آرایی کند. 

دیدارهای استقلال و پرسپولیس که معمولا همیشه در صدر لیست پرتماشاگرترین بازی‌های یک فصل در لیگ برتر قرار می‌گرفت و هواداران دو تیم استقبال زیادی از این دیدار می‌کردند حالا قرار است در اتفاقی نادر، این بازی با حضور حداقلی هواداران به دلیل ظرفیت کم ورزشگاه امام خمینی برگزار شود.

دیدار دو رقیب سنتی در هفته ششم فارغ از وضعیت دو تیم و همچنین جایگاه جدولی‌شان همچنان از حساسیت بالایی برخوردار است اما از آن جایی که ورزشگاه امام خمینی اراک از ظرفیت ۱۵ هزار نفری برخوردار است، باید شاهد کم تماشاگرترین دربی تاریخ ایران باشیم!

استقلال و پرسپولیس که تا کنون از آماده نبودن ورزشگاه آزادی و عدم وجود ورزشگاه اختصاصی تا کنون آسیب زیادی دیده بودند حالا باید در جدیدترین عواقب این موضوع، دربی را با ظرفیت حداقلی برگزار کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز