خبرگزاری کار ایران

بیانی: استقلال شروع خوبی در لیگ نخبگان داشت

بیانی: استقلال شروع خوبی در لیگ نخبگان داشت
کد خبر : ۱۵۳۱۲۷۸

پیشکسوت استقلال به تمجید از عملکرد این تیم مقابل الغرافه پرداخت.

 به گزارش ایلنا، شاهین بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد این تیم در دیدار برابر الغرافه قطر گفت: من عملکرد خوبی از تیم در این بازی دیدم و به نظرم برای شروع لیگ نخبگان بازی خوبی بود و با یک نتیجه مقتدرانه هم به پایان رسید. یکی از کارهای خوبی که جواد نکونام در این بازی انجام داد این بود که سیستم دفاعی را تغییر داد و با سه دفاع مرکزی بازی کرد. با این روش از نظر دفاع تیمی موفق‌تر بودند. این سیستمی است که استقلال فصل گذشته با آن بازی کرده و نتیجه گرفته است و باید ادامه پیدا می‌کرد و امیدوارم در لیگ هم با همین روش ادامه پیدا کند.

وی با انتقاد از شرایط میزبانی افزود: وضعیت چمن که خوب نبود و به دلیل محدودیت ظرفیت سکوها متاسفانه همه هوادارانمان کنار تیم نبودند و تعداد اندکی حضور داشتند. اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد با حضور بیشتر هواداران‌ کیفیت بالاتر و بهتری را به نمایش می‌گذاشتیم. کاش هرچه زودتر ورزشگاه آزادی درست شود و از این شرایط خروج پیدا کنیم چون زیبنده فوتبال ما نیست.

بیانی درباره عملکرد رامین رضاییان و تاثیرگذاری او در بازی استقلال، اظهار کرد: رامین از سال قبل که در تیم ملی و سپاهان بازی می‌کرد به بلوغ فکری کامل رسید و این راه را ادامه داد. استقلال در زمان‌های گذشته تیمی بود که بیشتر از راست حمله می‌کرد و دفاع‌ و پیستون‌های راست خیلی خوبی داشت و اکنون هم با وجود رامین این راه ادامه پیدا کرده است.

پیشکسوت استقلالبا تمجید از کیفیت بازیکنان خارجی این تیم گفت: تنها سالی است که بازیکنان خارجی باکیفیت جذب کردیم. آنها می‌توانند به استقلال کمک کنند هر چند که کاکوتا دقایق کمتری بازی کرد و اگر به مرز آمادگی برسد، او هم می‌تواند به استقلال کمک کند. وجود بازیکن خارجی باکیفیت به حرکت تیمی استقلال کمک خواهد کرد. امیدوارم همه آنها به آمادگی کامل برسند تا نکونام بتواند از وجود آنها در زمین بهره ببرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز