خبرگزاری کار ایران

شوک فوتبال آلمان: پای گلر جوان یونیون قطع شد!

شوک فوتبال آلمان: پای گلر جوان یونیون قطع شد!
کد خبر : ۱۵۳۰۶۷۷

دروازه‌بان جوان یونیون برلین به دلیل بیماری سرطان استخوان مجبور شد پای خود را قطع کند و با این خبر فوتبالدوستان آلمانی در شوک فرو رفته‌اند.

به گزارش ایلنا، یونیون برلین یکی از تیم‌های حاضر در بوندسلیگای آلمان که یک مربی ایرانی هم روی نیمکت خود دارد حالا با شوک عجیبی در خصوص بیماری سهمگین دروازه‌بان جوان خود مواجه شده است.

برکین ارسلانوگولاری دروازه‌بان ۱۹ ساله که تیم یونیون برلین حساب زیادی روی این گلر برای دروازه خود در سال‌های آینده باز کرده بود، چندی پیش متوجه شد که به بیماری سرطان استخوان دچار شده و چند روز پیش نیز مجبور شد پایش را هم قطع کند.

این دروازه‌بان جوان که حالا به واسطه ابتلا به این بیماری هولناک هیچ شانسی برای بازگشت به زمین ندارد، تلاش زیادی برای درمان خود از طریق انجام شیمی‌درمانی‌های فشرده انجام داده بود که موفق به شکست آن نشد و حالا برای مداوای خود و رهایی از این بیماری به حمایت مالی باشگاهش نیاز دارد. 

همشهری‌های او یعنی اهالی کوپنیک آلمان نیز کمپین‌های مالی برای حمایت این گلر جوان تشکیل داده بودند تا بخشی از هزینه‌های درمان او از این طریق تامین شود. همچنین ارسلانو گولاری حالا باید به فکر یک پای مصنوعی و تهیه یک واحد همکف باشد تا با توجه به وضعیت که دارد، برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشد. 

ارسلانو گولاری فصل گذشته ۵ بار برای تیم زیر ۱۹ ساله‌های یونیون برلین به میدان رفته بود و به گفته خود او آرزو داشت یک بار با حضور هواداران در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان برود که فصل گذشته موفق شد فقط مدتی با تیم بزرگسالان یونیون برلین به تمرین بپردازد. 

گرچه او هرگز تا وقتی که از سلامت کامل جسمانی و شرایط بازی برخوردار بود نتوانست یک بازی رسمی در تیم بزرگسالان و با حضور هواداران انجام دهد اما فصل گذشته در یک بازی دوستانه به کار گرفته شد و قطعا این بازی برای او نقطه اوجی در دوران کوتاه بازیکنی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز