خبرگزاری کار ایران

بازار سیاه در لیگ نخبگان هم داغ شد

آخرین وضعیت بلیت فروشی دیدار استقلال - الغرافه

آخرین وضعیت بلیت فروشی دیدار استقلال  - الغرافه
کد خبر : ۱۵۳۰۵۵۵

باشگاه استقلال نگران است با بی نظمی در ورزشگاه شهر قدس از سوی کنفدراسیون آسیا متحمل جریمه سنگینی بشود.

به گزارش ایلنا، استقلال در هفته اول لیگ نخبگان آسیا میزبان الغرافه قطر است. باتوجه به شرایط عجیب و غریب ورزشگاه آزادی در ماه‌های اخیر و تعمیرات طولانی و کلافه کننده استادیوم اول ایران، استقلال و پرسپولیس در شروع لیگ ایران آواره بودند.

در شرایطی که استقلال همانند پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ هیچ بازی خانگی‌ای نداشتند، در نهایت آبی‌ها لیگ نخبگان امسال را در ورزشگاه شهر قدس در محله قلعه حسن خان تهران برگزار خواهند کرد.

روز گذشته حواشی عجیب و غریبی در این ورزشگاه با قطعی برق در کنفرانس جواد نکونام و تمرین تیم قطری پیش آمد و در روز بازی نگرانی‌هایی در مورد حضور هواداران روی سکوهای این ورزشگاه وجود دارد.

باتوجه به اینکه شهر قدس گیت‌های ورود مناسبی ندارد و سالها دور از چرخه مسابقات لیگ بوده‌، احتمال به وجود آمدن بی نظمی روی سکوها بالاست. این نگرانی باعث شد باشگاه استقلال از هواداران خود بخواهد بدون بلیت به استادیوم نیایند. این در حالی است که با توجه به ظرفیت پایین این ورزشگاه بازار سیاه برای این مسابقه داغ شده و کنترل ورود هواداران در این ورزشگاه دشوار خواهد بود.

در صورت حضور بیشتر هواداران و پیش آمدن هر اتفاقی روی سکوها استقلال در لیگ نخبگان متحمل جریمه سنگین خواهد شد و باید دید در نهایت این بازی چگونه مدیریت خواهد شد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز