خبرگزاری کار ایران

حسینی: تغییر پست بازیکنانم در تیم به کسی ربطی ندارد

حسینی: تغییر پست بازیکنانم در تیم به کسی ربطی ندارد
کد خبر : ۱۵۲۹۶۳۶

سرمربی آلومینیوم گفت: بالاجبار و با توجه به داشته‌هایمان عارف را یک خط بالاتر آوردیم. اصلا ربطی به کس دیگری ندارد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم پس از تساوی بدون گل مقابل هوادار در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: بعد از سه بازی، دوست داشتیم در چهارمین بازی‌مان که یک بازی خانگی بود، پیروز شویم. آنالیز خوبی روی تیم حریف داشتیم. آنها یک دفاع فشرده و پرفشار در زمین خودشان انجام دادند و کلا توپ دست ما بود. فکر می‌کنم ۸۰ درصد مالکیت برای ما بود و توپی دست تیم حریف نبود.

او ادامه داد: حریف برای دفاع، توپ‌گیری، ضدحمله و استفاده از اشتباهات ما آمده بود و یکی دو بار هم با لو دادن توپ توسط بچه‌های ما توانستند صاحب موقعیت شوند اما در مجموع حریف فقط دفاع کرد. توپ را به ما داده بودند و فقط دفاع می‌کردند و ما هم خیلی سعی کردیم که لایه‌های فشرده دفاعی را باز کنیم. باید معدود موقعیتی که گیرمان آمده بود، گل می‌کردیم. اگر یکی از توپ‌هایی که گیرمان آمد، گل شده بود، گره بازی باز می‌شد.

سرمربی آلومینیوم در ادامه عنوان کرد: متاسفانه ما نتوانستیم این دفاع پرتعداد را بشکنیم و به گل برسیم. حریف هم فقط منتظر این بود که ما اشتباه کنیم و بتوانند از اشتباهات ما استفاده کنند که یکی دو بار در نیمه اول این اتفاق افتاد اما متاسفانه با تمام تلاشی که بچه‌هایمان کردند، نتوانستیم دفاع پرتعداد حریف را باز کنیم.

حسینی در مورد تغییر پست عارف حاجی‌عیدی که مشابه تغییر پست رضا اسدی در سپاهان بود، گفت: دو ساعت قبل از بازی به جا گفتند فورواردتان نمی‌تواند بازی کند و یک فوروارد دیگرمان هم مصدوم بود و بالاجبار و با توجه به داشته‌هایمان عارف را یک خط بالاتر آوردیم. اصلا ربطی به کس دیگری ندارد؛ یک تیم ۱۰ فوروارد دارد و تصمیم می‌گیرند یک نفر دیگر را بگذارند. این به ما ربطی ندارد و ما چون فوروارد نداشتیم، این اتفاق افتاد. یک بازیکن تیم ملی جوانان هم تازه به تیم‌مان ملحق شده بود و هنوز در شرایط نبود. بالاجبار مجبور شدیم عارف را در پست جدید امتحان کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز