خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: گلی که خوردیم روی رفتار بچگانه تیم بود

گل‌محمدی: گلی که خوردیم روی رفتار بچگانه تیم بود
کد خبر : ۱۵۲۹۶۲۸

سرمربی فولاد گفت: یک مقدار تمرکز بچه‌ها بهم ریخت و انتظار داشتند تیم حریف بازی را بخواباند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فولاد در نشست خبری بعد از بازی با خیبر حضور یافت و در خصوص این دیدار گفت: از نتیجه‌ای که به دست آمد راضی نیستیم و میتوانستیم بازی را ببریم. بعد از اینکه گل را زدیم موقعیتهای خوبی داشتیم و باید کمی حرفه‌ای‌تر برخورد میکردیم و گل دوم و بعدی را میزدیم.

وی افزود: گلی هم که خوردیم فکر کنم روی رفتار بچگانه تیم بود. یک مقدار غیرحرفه‌ای بود کاری که ما انجام دادیم. وقتی حریف مصدوم شده و خودشان بازی را متوقف نمی‌کنند، ما باید به بازی ادامه می‌دادیم. یک مقدار تمرکز بچه‌ها بهم ریخت و انتظار داشتند تیم حریف بازی را بخواباند. اما فکر کنم تجربه خوبی باشد و باید تا آخرین لحظه به رفتار فنی فکر کنیم. در هر صورت از این بازی باید درس خوبی بگیریم. دو بازی خانگی داشتیم هم مقابل مس و هم خیبر که در هر دو مستحق برد بودیم اما باتوجه به اینکه این تیم تازه جمع شده، از رفتار حرفه‌ای دور هستیم و باید بیشتر تلاش و تمرکز داشته باشیم که هم از موقعیتهایمان استفاده کنیم و هم اینکه مقابل تیمی مثل خیبر غافلگیر نشویم.

یحیی در پاسخ به سوالی پیرامون سن و سال بالای لوسیانو پریرا عنوان کرد: ما چهار نفر در خط حمله داریم. سلیمانی امروز مصدوم بود و به نظرم احتیاجی به بازیکن جدید در خط حمله نداریم. من واقعیتش احساس نیاز نمی‌کنم.

او درباره نقل و انتقالات تیمش اظهار داشت: به دنبال خرید یک مدافع چپ هستیم. البته ایرانی پیدا نمی‌شود اما دنبال این هستیم روی گزینه‌های خارجی فکر کنیم. خیلی سخت است در این مقطع چون تیمها بازیکنان خوبشان را در اختیار بقیه قرار نمی‌دهند اما باید تلاش کنیم.

گل‌محمدی در مورد نتایج تیمش گفت: پنج امتیاز برای این شکل بازی که نشان دادیم امتیاز کمی است اما به نظرم باید تیم بهتری از نظر ذهنی و تمرکزی شویم. این‌ها چیزهایی است که به آن احتیاج داریم و باید از نظر شخصیتی تیم بهتری شویم. امسال باید ثباتی در تیم ایجاد کنیم و بعد از دو سه پنجره نقل وانتقالاتی بتوانیم تیمی در حد کسب سهمیه یا مدعی قهرمانی ببندیم. باید این مراحل را طی کنیم و اینکه از الان انتظارات بالا باشد، درست نیست.

سرمربی فولاد درباره شانس استفاده از بازیکنان جوان توضیح داد: قطعا یکی از اهداف ما این است که در بحث پایه‌ها بازیکنان بومی و جوان بالا بیاوریم. امروز دیدید آرش اکبرزاده بازی کرد و این شانس را داشت که بازی کند. البته اتفاقاتی که در چند سال گذشته افتاده، نگاه خوبی به جوانها و پایه‌ها در فولاد نبوده اما تمام تلاشمان این است که از تمام پتانسیل و ظرفیت تیم پایه استفاده کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز