خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر؛

سپاهان ۱-۰ ملوان/ سپاهان جای خود را در صدر محکم کرد

سپاهان ۱-۰ ملوان/ سپاهان جای خود را در صدر محکم کرد
کد خبر : ۱۵۲۹۰۷۹

سپاهان و ملوان در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی طلایی‌پوشان به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، سپاهان و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه قولادشهر به مصاف هم رفتند که با برتری یک گله سپاهان به پایان رسید.

این دیدار از آن جایی که ورزشگاه نقش جهان هنوز از چمن مناسبی برخوردار نیست، در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

سپاهان که در پایان هفته سوم، تنها تیم ۹ امتیازی لیگ برتر محسوب می‌شد در این بازی نیز به دنیال چهارمین پیروزی متوالی بود تا با خیال راحت‌تری پا به مسابقه آسیایی خود بگذارد.

ملوان نیز با هدایت مازیار زارع در سه هفته ابتدایی حضور قدرتمندی از خود نشان داده بود که..

ترکیب ابتدایی سپاهان برابر ملوان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، وحدت هنانوف، امین حزباوی، رضا اسدی، دابو، صالح حردانی، آریا یوسفی، محمد کریمی، محمدمهدی محبی و مهدی لیموچی

 

ترکیب ابتدایی ملوان برابر سپاهان:

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، سبحان صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، سامان تورانیان، رضا جعفری، رضا غندی‌پور، محمد عمری

 

در این دیدار سپاهان علیرغم عدم حضور کاوه رضایی، موقعیت‌های خوبی را ایجاد می‌کرد که اکثر آن‌ها راهی به دروازه نداشت.

ملوان نیز در مقابل سپاهان دست و پا شکسته بازی نمی‌کرد و در چندین صحنه و موقعیت‌هایی که روی ضدحمله به دست می‌آمد می‌توانست به گل برسد.

محمد کریمی هافبک سپاهان در دقیقه ۴۳ از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد و اولین گل بازی به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه ملوان شد. 

در دقیقه ۶۰ بازی ملوانی‌ها موفق شدند یک ضربه پنالتی کسب کنند که امید نورافکن پشت ضربه قرار گرفت ولی شوت او را پیام نیازمند با تشخیص درست مهار کرد. 

در ادامه بازی هجومی و پایاپای دو‌ تیم گلی به همراه نداشت و سپاهان با کسی پیروزی یک گله مقابل ملوان ۱۲ امتیازی شد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز