خبرگزاری کار ایران

مهاجری: اهداف ما در درون زمین و بیرون زمین بزرگ هستند

مهاجری: اهداف ما در درون زمین و بیرون زمین بزرگ هستند
کد خبر : ۱۵۲۹۰۷۲

سرمربی خیبر خرم‌آباد گفت: هرچه پیش می‌رویم هماهنگ‌تر می‌شویم تا تیم بهتری شویم.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، فردا (شنبه ۲۴ شهریور) به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

رضا مهاجری سرمربی تیم خیبر در نشست خبری قبل از این بازی گفت: با تیم شایسته فولاد بازی داریم و قطعا دیدگاه آن نسبت به فصل قبل تغییر کرده است. سه هفته فوتبال با کیفیت انجام داده و تحولات رقم خورده بیانگر بازگشت فولاد به جایگاه قبلی‌اش است. نصیرزاده هم سرمنشا خیر است. همان طور که فولاد نماینده شایسته ایران در آسیا بوده بازهم می‌تواند به جایگاه خوبش بر گردد.

وی افزود: اشکالات‌مان را کمرنگ‌تر کرده‌ایم تا به دنبال یک تیم جنگجو باشیم و از اعتبارمان دفاع کنیم. با احترام برای فولاد به دنبال برد هستیم و می‌جنگیم. امیدوارم فردا ضمن ارائه فوتبال خوب نتیجه لازم را کسب کنیم و قدم‌های محکمی برای ادامه برداریم. امسال یکی از سال‌های سخت برای خیبر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد خاطرنشان کرد: خیبر امسال در فضایی قرار گرفته است که شاید برای مجموعه ناشناخته باشد اما هرچه پیش می‌رویم هماهنگ‌تر می‌شویم تا تیم بهتری شویم. آنچه همه ما را اذیت می‌کند بخش سخت افزاری فوتبال است و می‌بینی تیم‌های بزرگ کشورمان برای میزبانی دچار مشکل هستند. از مجموعه اجرایی باشگاهمان و مسوولان تشکر می‌کنم که توانستند تا جایی که امکان دارد بهترین شرایط را برای میزبانی خیبر مهیا کند و خوشبختانه تیم‌هایی که به خرم آباد آمدند از میزبانی ما رضایت داشتند و این نشان می‌دهد اهداف ما چه در درون زمین و چه بیرون زمین بزرگ هستند.

مهاجری درباره مصدومان تیمش عنوان کرد: خوشبختانه محروم نداریم و بازیکنانمان برای بازی فردا آماده هستند اما آنچه ما را اذیت می‌کند لیست ۱۸ نفره‌مان است و ای کاش اگر قرار است چیزی در کشور ما قانون شود پیش از آن بگویند تا باشگاه‌ها آمادگی آن را داشته باشند. اکنون در لیست بزرگسالانمان فقط ۲۰ بازیکن داریم و این خیلی بد است که من در هر بازی باید دو بازیکن لیست بزرگسال و تعدادی از بازیکنان زیر ۲۳ سال تیمم را باید به روی سکو بفرستم. این قانون دیر وضع شد. من هم موافق جوانگرایی هستم و اگر به رزومه من نگاه کنید جوانان خوبی را به فوتبال مملکت تحویل داده‌ام اما این مهم یک روزه اتفاق نخواهد افتاد. ببینید در سه هفته‌ای که از لیگ برگزار شده است چند بازیکن امید بازیکن بازی کردند و به نظر من سرمایه‌مان هدر می رود. خواهش من این نظر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این موضوع را بازنگری کنند تا تیم‌ها از ظرفیت صد درصدی شان استفاده کنند

او درباره وقفه در لیگ نیز عنوان کرد: تاثیر آن منفی است و هر وقفه‌ای کار را سخت می‌کند ما در وقفه لیگ نتوانستیم حتی یک بازی تدارکاتی را برگزار کنیم زیرا با هر تیمی تماس گرفتیم شرایط حضور در خرم آباد را نداشت و ما اگر بخواهیم برای یک بازی دوستانه به تهران برویم حداقل باید حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. امیدوارم در ادامه شرایط به صورتی پیش برود باشگاه‌ها کمتر متضرر شوند به ویژه باشگاه‌هایی مثل خیبر خرم آباد که یک سری محدودیت‌ها دارد و همین محدودیت‌ها قطعاً ما را اذیت خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز