خبرگزاری کار ایران

کعبی: در بازی با امارات عملکرد متفاوتی از تیم ملی شاهد خواهیم بود

کعبی: در بازی با امارات عملکرد متفاوتی از تیم ملی شاهد خواهیم بود
کد خبر : ۱۵۲۷۷۱۶

پیشکسوت فوتبال به تشریح وضعیت تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی پرداخت.

به گزارش ایلنا، حسین کعبی درباره عملکرد تیم ملی مقابل قرقیزستان اظهار داشت: این بازی تحت تاثیر وضعیت چمن ورزشگاه بود و به نظرم کیفیت ضعیف زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان اجازه نداد تا بازی مورد انتظار را از تیم ملی ببینیم. البته ضعف‌های فنی در این مسابقه هم به نظرم قابل کتمان نیست و نباید همه چیز را به کیفیت چمن ربط داد ولی باید پذیرفت در این زمین نمی‌شود فوتبال بازی کرد. به نظرم در بازی با امارات تیم ملی ایران بازی بهتری ارائه می‌کند، چون کیفیت زمین‌های ورزشگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس بسیار مطلوب است. 

وی با اشاره به انتقاداتی که علیه تیم ملی و کادرفنی صورت گرفته افزود: هجمه‌ای که در حال حاضر علیه تیم ملی است به هیچ وجه درست نیست. باید پشت تیم ملی کشورمان باشیم و از این تیم حمایت کنیم تا بار دیگر جواز صعود به جام جهانی را کسب کند. اصلاً کار آسانی نداریم و گروه‌مان بسیار سخت است. فوتبال در آسیا خیلی پیشرفت کرده و ملی‌پوشان ما نیاز به حمایت دارند تا بهترین نمایش خود را ارائه کنند. 

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل امروز با امارات گفت: خلاصه بازی امارات با قطر را دیدم. حریف بسیار سختی برای تیم ملی خواهد بود و مسلماً نیاز داریم تا بازی حساب شده‌ای انجام دهیم. قطر تیم بسیار خوبی است و نتیجه‌ای که امارات برابر این تیم گرفته نشان می‌دهد که حریف بسیار خطرناکی است. سطح فوتبال در آسیا بالا رفته و دیگر هیچ حریفی را نمی‌توان ضعیف دانست. 

کعبی در رابطه با جناج راست تیم ملی و عدم دعوت از رامین رضاییان در این پست عنوان کرد: مربیگری امر سلیقه‌ای است و شاید سرمربی تیم ملی ترجیح داده در فاصله باقی مانده تا جام جهانی چهره‌های جوان‌تر به ترکیب اصلی تزریق شوند. هرچند رامین آمادگی بدنی بالایی دارد و می‌تواند حداقل تا پایان جام جهانی کار تیم ملی را در آن پست راه بیاندازد ولی تصمیم با سرمربی تیم ملی است. شاید اگر من بودم تصمیم دیگری می‌گرفتم ولی این نظر آقای قلعه‌نویی بوده است. شاید رامین در ادامه باز هم به تیم ملی دعوت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز