خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت های اروپا

طوفان قهرمان یورو و شب درخشان کریستیانو!

طوفان قهرمان یورو و شب درخشان کریستیانو!
کد خبر : ۱۵۲۷۲۲۳

در چارچوب هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا اسپانیا با نتیجه ۴-۱ سوئیس را شکست داد و پرتغال برابر اسکاتلند به پیروزی ۲-۱ رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات لیگ ملت‌های اروپا تیم‌های ملی پرتغال و اسپانیا به مصاف حریفان خود رفتند و درنهایت لاروخا موفق به کسب پیروزی پرگل شد و پرتغال با گل دقایق پایانی کریستیانو رونالدو سه امتیاز را به دست آورد.

اسپانیایی‌ها بازی را عالی شروع کردند و نشان دادند که فرم فوق‌العاده‌شان در یورو ۲۰۲۴ را همچنان حفظ کرده‌اند و تساوی برابر صربستان در بازی قبل تنها یک اتفاق بوده است. با دو گل از خوسلو و فابین روئیز، ۲-۰ در ۱۳ دقیقه، این قهرمان یورو است. آنها قدرت خود را در ۱۵ دقیقه به رخ اروپا کشیدند اما در بیستمین دقیقه، اخراج مستقیم لونورمان به دلیل خطا روی امبولو اسپانیا را وارد چالش بزرگی کرد.

کار لاروخا سخت شد اما آنها قهرمان یورو هستند. با اینکه زکی آمدونی چند دقیقه پیش از پایان نیمه اول یکی از گل‌ها را جبران و بازی را ۲-۱ کرد اما شاگردان دلا فوئنته حتی ۱۰ نفره هم دست‌بردار نبودند.

آنها در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره بودن نمایشی منطقی ارائه دادند و علاوه‌بر بسته نگه داشتن دروازه‌شان، موفق شدند دو گل دیگر هم به ثمر برسانند و یک شب ماندگار خلق کنند. ابتدا در دقیقه ۷۷ فابین روئیز گل دوم خود را زد و سپس سه دقیقه بعد فران تورس بازی را ۴-۱ کرد. اسپانیا با این پیروزی ۴ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. دانمارک با شش امتیاز صدرنشین گروه است.

طوفان قهرمان یورو و شب درخشان کریستیانو!

شکار سه امتیاز با گل دقایق پایانی کریستیانو

در دیگر دیدار حساس امشب لیگ ملت‌های اروپا، پرتغال و اسکاتلند از گروه یک به مصاف همدیگر رفتند. در این دیدار کریستیانو رونالدو برای استراحت روی نیمکت قرار گرفت اما درنهایت خود او بود که نتیجه بازی را تعیین کرد. در دقیقه ۷ اسکات مک‌تامینی روی سانتر کنی مک‌لین با ضربه سر دروازه پرتغال را باز کرد. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم برونو فرناندز حساب کار را مساوی کرد.

در ادامه پرتغال حملاتی داشت اما روند بازی به گونه‌ای بود که انتظار می‌رفت با نتیجه مساوی خاتمه یابد. در دقیقه ۸۸ اما شماره هفت کاری را انجام داد که در طول دوران بازی‌اش بارها انجام داده است. سی‌آر‌سون که در بین دو نیمه به بازی رفته بود، روی پاس نونو مندز در مقابل دروازه گل دوم را به ثمر رساند و با زدن گل شماره ۹۰۱ کامبک پرتغال را تکمیل کرد. در بازی دیگر این گروه کرواسی با گل زیبای لوکا مودریچ لهستان را شکست داد. پرتغال با کسب دومین پیروزی‌اش در صدر جدول شش امتیازی شد و کرواسی و لهستان نیز با سه امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز