خبرگزاری کار ایران

علیپور: برای موفقیت پرسپولیس، باید گل بزنم

علیپور: برای موفقیت پرسپولیس، باید گل بزنم
کد خبر : ۱۵۲۶۲۳۷

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: پستم، پستی است که باید گل بزنم و می‌خواهم که در کنار گلزنی برای موفقیت پرسپولیس و اهدافش تلاش کنم.

به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس امروز (جمعه ۱۶ شهریور) به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس و همچنین پنجاه و یکمین سالروز دربی معروف شش تایی، جشنی را با حضور پیشکسوتان، بازیکنان، اعضای کادرفنی، هواداران و اهالی رسانه برگزار کرد.

علی علیپور در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت‌هایی انجام داد. 

شما بهترین گلزن آسیایی پرسپولیس هستید، چقد امیدوارید که آمارتان را ارتقا دهید؟ 

در وهله اول موفقیت تیم مهم است و اگر خدا بخواهد پایم به گلزنی باز می‌شود و صد در صد تمام تمرکز خودم روی این موضوع و کمک به تیم است.

رفاقت و همدلی را در پرسپولیس چگونه می‌بینی؟

با خیلی از بچه‌های قدیمی که آشنا هستم و صمیمی هم هستیم و خیلی خوشحالم که در کنارشان هستم. بچه‌های دیگر هم که الان کنارشان بازی می‌کنم، کم و بیش با هم ارتباط داشتیم و خیلی خوشحالم که الان همه در کنار هم هستیم و رفاقت خیلی خوبی در جریان است و قطعا با چیزی که من در‌ تعطیلات فیفادی می‌بینم، رفاقت ها خیلی بیش‌تر می‌شود و می‌توانیم نتیجه‌اش را هم در تیم ببینیم.

ماه بعد دربی است، می‌توانی پنجمین گلت را به استقلال بزنی؟ 

پستم، پستی است که باید گل بزنم و تمام تلاشم را می‌کنم که در کنار گلزنی یا ساختن موقعیت برای گل زدن هم‌تیمی‌ها، برای موفقیت پرسپولیس و اهدافش تلاش می‌کنم.

روز گذشته مهدی طارمی از چمن فولادشهر گله‌مند بود، وضعیت ورزشگاه‌ها هم برای میزبانی پرسپولیس در آسیا مناسب نیست. 

یک موضوعی که واقعیت است و بحث گله و گله‌مندی نیست. تیم ما هم روی زمین بازی می‌کند و ما واقعا نیاز داریم که یک ساختار خوب برای کل فوتبالیست‌‌های کشور رقم بخورد تا بتوانند کیفیت و توانایی خودشان را در بهترین شرایط به نمایش بگذارند و جوری نباشد که تا بخواهیم به آن زیرساخت‌های مناسب برسیم، استعدادهایمان تمام شود. من هم مثل بقیه بازیکنان این خواهش را دارم که این زیرساخت‌ها هر که زودتر اصلاح شود و شرایط را مهیا کنند که ما در شرایط برابر با سایر کشورها بتوانیم رقابت کنیم و توانایی‌های‌مان را به کل کشور و دنیا نشان دهیم.‌

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز