خبرگزاری کار ایران

ذوالفقارنسب: انتظار یک ترکیب متفاوت مقابل قرقیزستان را داریم

ذوالفقارنسب: انتظار یک ترکیب متفاوت مقابل قرقیزستان را داریم
کد خبر : ۱۵۲۵۶۳۳

کارشناس فوتبال عقیده دارد تیم ملی فرصت خوبی برای میدان دادن به نفرات جدید مقابل قرقیزستان دارد.

به گزارش ایلنا، بیژن ذوالفقار نسب در خصوص تقابل تیم ملی ایران برابر قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: ما مقابل یک حریف کمتر شناخته شده قرار داریم که روی کاغذ مقابل آنها از پیش برنده هستیم ولی همین موضوع می‌تواند پاشنه آشیل تیم ما باشد چرا که تیم حریف راحت و بدون استرس بازی می‌کند و می‌تواند به همین دلیل مارا دچار دردسر کند. ما باید از پوئن تجربه خودمان بهترین استفاده را برده و به حریف اجازه خودنمایی ندهیم. گام اول می‌تواند در ادامه مسیر برای ما خیلی مهم و تأثیرگذار باشد. 

وی افزود: این بازی می‌تواند فرصت خوبی برای میدان دادن به نفرات جدید هم باشد تا بازیکنان جوان‌تر کم کم به ترکیب اصلی تزریق شوند و در کنار نفرات اصلی کسب تجربه کنند. در بازی با امارات این امکان کمتر برای ما فراهم است و برای همین انتظار داریم ترکیبی در این بازی ببینیم که تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌ها باشد. 

ذوالفقار نسب درباره اینکه بازی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود، گفت: به هر صورت بازیکنان باید در زمین‌های استاندارد تمرینات خود را انجام بدهند و در شان تیم ملی کشورمان باشد. البته در این زمینه فکر نمی‌کنم که فدراسیون فوتبال کوتاهی انجام بدهد و تمام امکانات را فراهم می‌کند، چون بحث زمین بسیار مهم است و تمرینات در زمین‌های خوب و استاندارد موهبت خوبی خواهد بود.

کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان می‌تواند به جام جهانی صعود کند، گفت: همه ما امیدواریم و دوست داریم که تیم ملی در جام جهانی حضور پیدا کند و برای این اتفاق، فدراسیون فوتبال هم تدابیر لازم را در نظر می‌گیرد. قلعه نویی هم می‌داند که باید وقت بگذارد و از کمک مربیان خوب استفاده کند و هر چه زودتر آهنگ و ریتم تیمش را بشناسد و با آمادگی لازم به مسابقات جام جهانی بروند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز