خبرگزاری کار ایران

بهتاش فریبا: هواداران صبور باشند، روزهای خوب استقلال از راه می‌رسد

بهتاش فریبا: هواداران صبور باشند، روزهای خوب استقلال از راه می‌رسد
کد خبر : ۱۵۲۵۳۸۷

پیشکسوت استقلال هواداران این تیم را به صبوری و آرامش دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شکست در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در بازی با استقلال خوزستان تیم ضعیف عمل کرد و جای توجیهی ندارد ولی باید پذیرفت که استقلال مدت‌ها نباخته بود و پس از یک تایم طولانی شکست را تجربه کرد و این هم جزئی از فوتبال است. من عقیده دارم هنوز شرایط استقلال بد نیست و اگر به خودش بیاید چیزی را از دست نداده است ولی اگر این روند ادامه پیدا کند فشارهای جانبی روی تیم اثر منفی خواهد گذاشت و برگشتن به شرایط عادی سخت می‌ شود.

وی درباره ناراحتی هواداران تیم فوتبال استقلال از نتایج تیم‌شان در دو هفته اخیر لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: کدام مربی را در هفته سوم برکنار کرده‌اند؟ در اینکه تیم ما بد بازی می‌کند، حرفی نیست. توقع ما، اهالی فوتبال و هواداران استقلال این است که با برنامه‌ریزی درستی که از ابتدای فصل برای این تیم صورت می‌گیرد، توقعات برآورده شود، موردی که درباره استقلال فعلاً محقق نشده است.

وی افزود: وقتی لیگ در همه جای دنیا آغاز می‌شود، هیچ تیمی تا هفته پنجم آنطور که باید و باشد، نیست. نفرات جدید تا هماهنگ شوند و بازیکنان خارجی با شرایط فوتبال ایران آشنایی پیدا کنند، زمان‌بر است. زمان استراماچونی را به خاطر بیاورید که تا هفته ششم نتیجه نگرفتیم، ولی پس از آن شرایط بهتر شد، بنابراین باید کمی منطقی عمل کرد. برخی‌ها می‌گویند جواد نکونام را بردارید و جای آن مربی خارجی بیاورید. مربی خارجی تا بخواهد فوتبال ایران را بشناسد، استقلال شش هفت هفته را از دست داده است. در ابتدای صحبت‌هایم گفتم در اینکه تیم ما بد بازی می‌کند، شکی نیست و طرفداری بی‌مورد نمی‌کنم، اما مربی جدید تا بخواهد جا بیفتد، چند هفته را از دست داده و در اصل جام را از دست می‌رود.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه باید سعه صدر هواداران بیشتر باشد، خاطر نشان کرد: شک ندارم استقلال برمی‌گردد و شرایط بهتری پیدا می‌کند. صفحات مجازی دوباره پا پیش گذاشته‌اند، صفحاتی که اسم استقلال را دارند، اما استقلالی نیستند و هواداران باید باهوش باشند. برای اینکه تیم را به‌هم بریزند از الان طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که به هدف‌شان برسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز