خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم

گل‌محمدی: می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم
کد خبر : ۱۵۲۴۰۶۰

سرمربی فولاد خوزستان گفت: اگر باتجربه‌تر بودیم و قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم بازی را می‌بردیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد خوزستان بعد از شکست مقابل پرسپولیس، در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: فوتبال خوبی را ارائه کردیم و نتیجه‌ای نبود که مستحقش باشیم. می‌توانستیم حتی بازی را ببریم. از موقعیت‌های‌مان خیلی راحت گذشتیم. اگر باتجربه‌تر بودیم و قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم بازی را می‌بردیم. 

او در مورد پرسپولیس گفت: تیم حریف با تجربه است و دنبال قهرمانی است. قطعا سه امتیاز برای‌شان خیلی مهم بود با حضور هواداران‌شان. امروز از بچه‌های ما شاهد یک بازی شجاعانه بودیم و جا دارد از آنها تشکر کنم. تنها مشکلی که بود، قدردان موقعیت‌ها نبودند وگرنه از نظر فوتبالی تیم ما نمی‌گویم بهتر بازی کرد ولی خوب بازی کرد.

یحیی در مورد گل‌های پرسپولیس گفت: روند بازی متاسفانه طوری شد که حریف از ضدحملاتش خوب استفاده کرد و در یک اوت دستی که تمرکز خوبی در جایگیری نداشتیم، ضربه خوردیم. گل راحتی خوردیم و این بحث آزار دهنده است که روی توپ ساده گل اول را دریافت کردیم. در ادامه هم باتوجه به اینکه عقب بودیم نتوانستیم فشار لازم را زمانی که حریف توپ داشت، داشته باشیم و توانستند گل دوم را بزنند.

سرمربی فولاد اضافه کرد: در هر صورت به پرسپولیس تبریک می‌گویم و همچنین به بازیکنانش بابت بازی خوب‌شان. باید درس خوبی از این بازی بگیریم تا برای بازی‌های بعدی با تمرکز بیشتری آماده شویم.

یحیی درباره این که این فولاد چه اندازه با تیم مدنظر او فاصله دارد گفت: با توجه به موقعیتی که فولاد در چند سال گذشته داشته است، متأسفانه از آن شرایط آرمانی به دور بوده و وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است. ما سعی کردیم بازیکنانی که می‌گیریم دونده و تاکتیک‌پذیر باشند. تغییرات زیاد برای هر تیمی تبعاتی دارد، ولی در سه هفته گذشته تیم ما لیاقت خود را نشان داده است. فقط باید از فرصت‌های به وجود آمده بهتر استفاده کنیم. بازیکنان ما اگر بیش‌تر تلاش کنند و تمرکز داشته باشند می‌توانیم تیم بهتری باشیم.

گل‌محمدی درباره تشویق هواداران پرسپولیس قبل از بازی عنوان کرد: من از همه ممنون هستم، خاطرات خوب و شیرین زیادی با آن‌ها داشتم. جا دارد که از هواداران فولاد هم تشکر کنم که راه زیادی را برای حمایت از تیم ما آمدند.

سرمربی فولاد درباره کمبودهای استفاده از VAR در لیگ ایران عنوان کرد: VAR که در لیگ ایران استفاده می‌شود سیستمی نیست که شرایط را برای داوران ایده‌آل کند، بیش‌تر باعث می‌شود وقت بازی تلف شود و بازی‌ها را از تب و تاب می‌اندازد. در آن صحنه‌ای هم که داور کارت زرد داد، به نظرم بازیکن ما مصدوم شد و خیلی واضح بود و برخورد قطعی انجام شده بود. این که نتوانستند تشخیص دهند به نظرم به ضعف VAR برمی‌گردد. فکر می‌کنم داوران وسط این صحنه‌ها را خیلی بهتر از VAR که الان وجود دارد، تشخیص می‌دهند.

وی درباره این که VAR بیش‌تر موجب شده تا در فوتبال ایران حرف و حدیث شکل بگیرد، گفت: امکاناتی که الان وجود دارد در یک دو سال پیش به وجود نیامده و کار زیربنایی است و باید از سال‌های قبل به آن فکر می‌کردیم. باید در فوتبال حرفه‌ای امکانات ما هم حرفه‌ای شود. بدون تعارف پول خوبی در فوتبال هست اما امکانات و زیرساخت‌ها در شان آن نیست و به آن فکر نشده است. تیم‌ها باید به شهرهای دیگر بروند و بازی کنند. اتفاقاتی مثل بازی دیروز استقلال رخ می‌دهد و تیم‌ها دچار حاشیه می‌شوند.

او ادامه داد: امیدوارم الان فکر چند سال دیگر باشیم و ۱۰ سال دیگر این حرف‌ها را نزنیم. آقای وزیر ورزش هم صحبت‌های امیدوار کننده‌ای در مورد ساخت ورزشگاه زدند و صحبت‌ها امیدوار کننده است.

او در مورد احضارش به کمیته اخلاق گفت: متاسفانه این شرایط هست.

سرمربی فولاد درباره این که دو تیمی که امشب مقابل هم بازی کردند، هم خانواده بودند، گفت: دو تیم متفاوت بودند و از یک خانواده نیستیم. هر دو تیم انگیزه برد داشتند و تقابلی بین دو تیم لیگ برتر بود.

گل‌محمدی در مورد درخواست هواداران برای متوقف کردن بازی، گفت: مورد خاصی و شرایط خاصی نبود. با تصمیمی که برای جایگاه تماشاگران گرفته شد اگر اتفاقی رخ می‌داد باعث درگیری و حاشیه می‌شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز