خبرگزاری کار ایران

آل‌کثیر: نمی‌دانم نقش VAR در اینجا چیست!

آل‌کثیر: نمی‌دانم نقش VAR در اینجا چیست!
کد خبر : ۱۵۲۴۰۵۷

مهاجم پرسپولیس گفت: امیدوارم وقتی اسم وار وسط می‌آید تمام صحنه‌ها وارسی بشود و حق کسی ضایع نشود.

به گزارش ایلنا، عیسی آل‌کثیر، بازیکن پرسپولیس، درباره تقابل تیمش با فولاد خوزستان و پیروزی سرخ‌ها گفت: بازی خیلی سختی بود. با شناختی که از فولاد و آقا یحیی داشتیم می‌دانستیم که بازی خیلی سختی است. به اسم میزبان ولی خب در شهر قزوین بازی کردیم. امیدوارم بحث میزبانی و مهمانی زود حل شود. شما هرجای دنیا بروید یک چیز پیش پا افتاده‌ای است و آدم نمی‌داند درمورد این موضوع چه بگوید که میزبان در شهر خودش نمی‌تواند بازی کند. دست هواداران درد نکند که آمدند ولی خب در ورزشگاه آزادی جمعیت بیشتری می‌تواند بیاید و حمایت بیشتری می‌توانیم داشته باشیم.

او درباره پاس گل خود گفت: خدا را شکر که نتیجه زحمات‌مان را دیدیم. دو سه ماه است که داریم سخت کار می‌کنیم و توانستیم این برد را به دست بیاوریم.

آل‌کثیر درباره ناراحتی خودش از گرفتن کارت زرد و اعتراض نسبت به داور گفت: داور داد زد من هم داد زدم. ضربان بالا است. ما رفیق بودیم.

او درباره برخورد گرم و صمیمانه‌اش با یحیی گل‌محمدی گفت: واقعا استاد من هستند و من پیراهن پرسپولیس را مدیون ایشان هستم. هیچ‌ وقت این محبت‌شان را فراموش نمی‌کنم.

او درباره نقش وی‌ای‌آر در بازی گفت: یک صحنه علی نعمتی قشنگ دست من را کشید و فکر می‌کنم که از بیرون هم دیدید. من نمی‌دانم نقش وی‌ای‌آر اینجا چیست. اگر داور ندید نقش وار در این صحنه چه بود! چرا صحنه را نگرفت؟ در تبریز هم یک صحنه این اتفاق افتاد و مهدی قشنگ دستش را بالا آورد و توپ به دستش برخورد داشت و خبری از وی‌ای‌آر نبود. امیدوارم وقتی اسم وار وسط می‌آید تمام صحنه‌ها وارسی بشود و حق کسی ضایع نشود.

عیسی آل‌کثیر درباره لیست تیم ملی گفت: هنوز ندیدم و امیدوارم که موفق باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز