خبرگزاری کار ایران

صداقت: دوگانگی در قضاوت داورها اصلا جالب نیست!

صداقت: دوگانگی در قضاوت داورها اصلا جالب نیست!
کد خبر : ۱۵۲۴۰۵۴

مربی تیم نساجی معتقد است داور بازی در قضاوت تعارض داشته است.‌

به گزارش ایلنا، مصطفی صداقت مربی تیم نساجی مازندران و دستیار ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در نشست خبری اظهار داشت: بعد از باخت صحبت کردن سخت است و هیچ چیز جز سر پایین ندارد. از تیم داوری گله دارم. باشگاه نساجی و کادرفنی تیم ما همیشه به داوران احترام گذاشته اما به نظر می‌رسد رویه ما اشتباه است و احترام گذاشتن ما به ضرر ماست. من فقط می‌خواهم به تعارض نحوه قضاوت اشاره کنم. در صحنه پنالتی داور چهارم به داور اصلی کمک کرد اما در صحنه اخراج اصلا به نظر او دقت نکرد و این تعارض تیم ما را اذیت کرد. بعد از ده نفره شدن فوتبال از حالت خودش خارج شد و فوتبال ما از شکل فنی خود خارج شد.

او ادامه داد: هفته قبل لباس بازیکن ما پاره شد و اگر داور خودش بدون توجه VAR اگر می‌خواست عمل کند، راحت کارت قرمز نشان می‌داد. با این حال همیشه احترام گذاشتیم و باز هم گردنمان پایین است. این دوگانگی هرگز جالب نیست.

صداقت درباره عدم توانایی گل زدن نساجی در ورزشگاه خانگی خود گفت: این کادرفنی همان کادر فصل قبل است که مقابل خیلی از تیم‌ها بازی‌اش پرگل بود. بازیکنان هم همان بازیکنان هستند و اگر فقط نساجی در لیگ اینطوری بوده، صحبت شما قبول است اما خیلی از تیم‌ها این مشکل را دارند و مدت زیادی از شروع نگذشته است.

او ادامه داد: اگر نمودار جدول فصل قبل را دوباره مرور کنید ما در هفته های پایانی روند رشدمان بهتر شد اما این فقط مشکل ما نیست. غیر از بازی تراکتور که دیروز برگزار شد، هیچ دیداری چندان گل نداشت. فکر می‌کنم باید روند قبل را طی کنیم تا دوباره بهتر شویم.

مربی نساجی درباره غیبت سرمربی این تیم در نشست های خبری گفت: آقای ساکت غیر از کنفرانس خبری، همه جا در خدمت شما هستند.

صداقت در اشاره به روند فنی این تیم گفت: امروز غیر از صحنه اخراج و ده نفره شدن نکته دیگری دیدید؟ ما همه یک خانواده هستیم و نمی‌دانم قبلا چه کار می‌کردیم که این فصل نکرده‌ایم. فکر نمی‌کنم کسی در این مجموعه باشد که موفقیت نساجی را نخواهد. این اتفاق جدیدی نیست ولی همه داریم کنار هم کار می‌کنیم.

دستیار ساکت الهامی در مورد صحبت‌های مردم درباره اینکه «الهامی سرمربی آخر فصل است»، توضیح داد: آن سالی که تیم قهرمان جام حذفی شد، تیم را چه کسی بست؟ آن سالی که تیم هوادار با آن بودجه‌اش، به مراحل نهایی جام حذفی رسید تیم را چه کسی بست؟ ما یواش یواش در تمامی بخش های فوتبال ایران باید از نظرات سطحی گذر کنیم و رد شویم. اگر حرفه‌ای هستیم باید پشت صحبت هایمان فکت داشته باشیم.

او اضافه کرد: ما جز کار و تمرین هیچ کار دیگری نداریم. در پایان بازی من از برخی از هواداران بی‌ادبی شنیدم که واقعا آقا ساکت حالش از شنیدن آن بد شد و شرایط خوبی نداشت و از نظر احساسی به او فشار آمد. در حد ۲-۳ نفر بودند و من این صحبت را باید می‌گفتم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز