خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس و فولاد؛ حساس‌تر از این نمی‌شود

پرسپولیس و گاریدو روی لبه تیغ!

پرسپولیس و گاریدو روی لبه تیغ!
کد خبر : ۱۵۲۳۸۰۹

پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم می‌روند. 

این تقابل اولین رویارویی گل‌محمدی با پرسپولیس پس از جدایی از آن‌هاست و به همین دلیل یکی از هیجان‌انگیزترین دیدارهای این هفته به شمار می‌رود. 

یحیی که انگیزه‌های زیادی مقابل تیم سابقش دارد، چند روزی است که در تهران اردو زده تا شاگردانش را مهیای این دیدار حساس کند.

پرسپولیس پس از یحیی دو سرمربی عوض کرد و حالا با گاریدو در دو هفته ابتدایی دو تساوی کسب کرده و ۲ امتیازی است، از این رو سرخپوشان در این دیدار خانگی محکوم به برد هستند تا با پیروزی پا به تعطیلات بگذارند.

دو تیم تا کنون در تاریخ تقابل‌هایشان، ۵۲ بار مقابل هم قرار گرفتند که سهم پرسپولیس از این دیدارها ۲۷ پیروزی، ۱۲ شکست و ۱۳ تساوی بوده است. سرخپوشان همچنین در ۱۰ تقابل اخیر خود با فولاد، ۶ بار برنده میدان بودند.‌

علی نعمتی، احسان پهلوان، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده بازیکنانی هستند که سابقه حضور در دو تیم را دارند. همچنین وحید امیری با سه گل زده، بهترین گلزن پرسپولیس مقابل فولاد به شمار می‌رود.‌

پرسپولیس در صورت کسب هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، در جدول فاصله زیادی از رقبایش خصوصا تراکتور و سپاهان می‌گیرد و این ‌موضوع، کار را در ادامه برای شاگردان گاریدو سخت خواهد کرد. 

از طرفی پرسپولیس پس از تعطیلات در اولین مصاف باید در عربستان مقابل الاهلی قرار گیرد و باید دید آن‌ها می‌توانند با روحیه خوبی سومین هفته لیگ را به پایان برسانند یا خیر.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز