خبرگزاری کار ایران

مظفری‌زاده: بازیکنان تراکتور شایستگی حضور در تیم ملی را دارند

مظفری‌زاده: بازیکنان تراکتور شایستگی حضور در تیم ملی را دارند
کد خبر : ۱۵۲۳۷۵۳

سعید مظفری‌زاده می‌گوید با دقت زیادی خریدهای تابستانی‌شان را انجام دادند و آنها مورد رضایت هواداران هستند.

به گزارش ایلنا، سعید مظفری زاده، مدیرعامل تراکتور بعد از بازی تیم‌شان برابر هوادار گفت: واقعا یک بازی خیلی خوب بچه ها ارائه دادند. مثل بازی‌های قبلی که واقعا خوب بودند و امروز قدر موقعیت‌ها را دانستند. خسته نباشید می‌گویم هم به تیم حریف هم به بچه‌های خودمان و این برد تقدیم به همه هواداران خوب‌مان که اینجا هم تیم را تنها نگذاشتند و از راه دور و نزدیک آمدند و همه کسانی که کمک کردند که تراکتور در این جایگاه باشد. 

او در مورد رد شدن شکایت مس از بیرانوند بابت اتهام بازیکن غیرمجاز گفت: روند قانون مشخص بود. ما لایحه‌مان را دادیم‌. بارها گفتم ما هیچ وقت در مسائل قضایی دخالت نمی‌کنیم. هیچ جنجال و حاشیه‌ای به پا نمی‌کنیم و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد تابع هستیم. اگر هم یک وقتی رایی بود که فکر کردیم که واقعاً مطابق نظر ما نیست، ما می‌توانیم که اعتراض کنیم و طبق روال قانونی کار را دنبال کنیم.

 

او در مورد طلب اشکان دژاگه گفت: او بازیکن ملی‌پوش و عزیز ماست. احترام‌شان هم واجب است ولی ما زمانی می‌توانیم چیزی را پرداخت کنیم که مکتوب و مستند چیزی داشته باشیم. بارها هم گفتم هر کس از دوستان مستند و مکتوب اگر سندی دارند که طلب دارند از تراکتور تشریف بیاروند و ما در خدمت هستیم.

مدیر تراکتور در مورد لیست تیم ملی که فردا اعلام می‌شود گفت: ما خیلی دوست داریم و فکر می‌کنیم که بازیکنان ما شایستگی حضور در تیم ملی را دارند ولی آن کسی که تصمیم گیرنده اول و آخر هستند در این رابطه کادر فنی تیم ملی هستند و هر نظری که داشته باشند برای ما محترم است.

او در مورد درخشش خریدهای تابستانی‌شان گفت: خیلی با دقت سعی کردیم بازیکن جذب کنیم و واقعا سعی کردیم که نفراتی را بگیریم که بتوانند به تیم کمک کنند. عجله نکردیم و وقت زیادی هم گذاشتیم و خوشبختانه نفراتی که جذب کردیم مورد قبول هواداران و مورد قبول کادر فنی بودند و خیلی خوب توانستند خودشان را در تیم جا بندازند.

 

 مظفری زاده در مورد قرارگیری امیرحسین حسین‌زاده در لیست زیر ۲۵سال گفت: ما هیچ مشکلی در رابطه با تعداد نفرات نداریم همانطور نفرات را مطابق با قانون جذب کردیم و نه تنها در این موارد که شما فرمودید بلکه در هر مورد دیگری مطابق قانون هستیم و پیرو قانون هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز