خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس و اسکوادی که هنوز کامل نیست

پرسپولیس نمی‌خواهد خاطره نبیل باهویی را تکرار کند!

پرسپولیس نمی‌خواهد خاطره نبیل باهویی را تکرار کند!
کد خبر : ۱۵۲۲۹۱۷

پرسپولیس در روزهای منتهی به پایان نقل و انتقالات هنوز تیم خود را تکمیل نکرده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در شرایطی فصل را آغاز کرد که تیم کاملی در اختیار نداشت و ضعف در برخی پست‌های حیاتی مثل دفاع چپ، وینگر و مهاجم به چشم می‌خورد.

سرخ‌ها تابستان پرچالشی را سپری کردند و بعد از ناتوانی مدیران پرسپولیس در نگه داشتن سرمربی و چند ستاره مهم تیم قهرمان، نقل و انتقالات این باشگاه دیرتر از سایر رقبا شروع شد و بعد از به خدمت گرفتن خوان کارلوس گاریدو، در این مسیر حضور تعداد بسیار زیادی از بازیکنان مدنظر باشگاه و سرمربی منتفی شد.

تنها خبر خوش در روزهای اخیر برای پرسپولیسی‌ها جذب میلاد محمدی بود و اگرچه اتفاق مثبتی رقم خورد اما خود گاریدو نیز عنوان کرد که باید این خرید حداقل یک ماه زودتر انجام می‌شد.

فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال یک بازه زمانی گسترده از ۷ تیر تا ۲۸ شهریور را شامل می‌شود ولی این معنی نیست که یک تیم، تکمیل شالکه اصلی خودش را به دقایق پایانی موکول کند و نتیجه مطلوبی هم به خصوص در اول فصل بگیرد.

در حقیقت بزرگی بازه نقل و انتقالاتی و ماه آخر (شهریور) صرفا برای رفع نواقص جزئی است و یک تیم مدعی باید در همان اوایل تابستان، تکلیف ترکیب اصلی خودش را معلوم کند تا هماهنگی و کارهای بدنسازی به هفته‌های ابتدایی لیگ نکشد‌.

حالا پرسپولیس که در چند نقطه از زمین هنوز ضعف‌های غیرقابل انکاری دارد باید دو جای خالی لیست بزرگسالش را طی روزهای آینده پر کند یا اینکه با همین شرایط فعلی خود را آماده یک فصل فرسایشی و البته شرکت در لیگ نخبگان کند.

 در شرایطی که جذب علی‌ قلی‌زاده خیلی دور از دسترس به نظر می‌رسد، معلوم نیست مدیران باشگاه گزینه‌های دیگری در نظر دارند یا خیر. پرسپولیس فصل پیش هم تقریبا همین روند را در تابستان طی کرد و سرانجام مجبور به جذب نبیل باهویی، مهاجمی که مورد تایید یحیی گل‌محمدی هم نبود شد و این بازیکن خارجی بی کیفیت خیلی زود پرسپولیس را ترک کرد و البته باعث سوختن یک سهمیه خارجی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز