خبرگزاری کار ایران

ورونا ۰-۳ یوونتوس: پسران موتا، تنها تیم ۶ امتیازی سری آ

ورونا ۰-۳ یوونتوس: پسران موتا، تنها تیم ۶ امتیازی سری آ
کد خبر : ۱۵۲۲۶۲۱

یوونتوس در دومین دیدارش از هفته دوم سری A ورونا را با نتیجه مشابه هفته اول، ۳-۰ شکست داد.

به گزارش ایلنا، شاگردان تیاگو موتا فصل جدید سری A را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده‌اند و در هفته دوم سری A هم توانستند در دیداری خارج از خانه، ورونا را با نتیجه ۳-۰ شکست دهند.

این بازی با فشارهای یوونتوس آغاز شد اما چندین موقعیت نصفه و نیمه آنها منجر به تهدید جدی دروازه حریف نشد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

اولین موقعیت جدی در دقیقه ۱۷ به دست آمد. جایی که ضربه از راه دور و خطرناک لوکاتلی با واکنش دروازه‌بان حریف به اوت رفت.

لحظاتی بعد ساوونا روی پاس ولاهوویچ دروازه ورونا را باز کرد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود شد.

در بیست و هشتمین دقیقه بازی، ولاهوویچ با پاس ییلدیز در مقابل دروازه صاحب توپ شد و در آنجا توانست دروازه ورونا را به راحتی باز کند.

۱۰ دقیقه بعد هم ساوولا توانست در اولین بازی خود برای یوونتوس گلزنی کند. او روی سانتر امبانگولا با ضربه سر توپ را به تور دروازه تیم میزبان چسباند تا نیمه اول با برتری دو گله بیانکونری به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز یوونتوس کارش را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ امبانگولا پس از ورود به محوطه جریمه توسط مدافع حریف سرنگون شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. ثانیه‌هایی بعد ولاهوویچ پشت توپ ایستاد و به آسانی گل سوم را در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

در ادامه شاگردان موتا کمی عقب‌تر رفتند و سعی کردند بازی را کنترل کنند. کاری که در آن به خوبی موفق بودند و ورونا نمی‌توانست کاری از پیش ببرد.

در دقیقه ۶۷ فاجولی شانسش را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه‌اش با فاصله زیادی راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد نیز اولین موقعیت جدی ورونا خلق شد اما ضربه سوسلوو را دی‌گرگوریو به زیبایی مهار کرد.

در لحظات پایانی بازی به شکل آرام و بدون موقعیتی در میانه میدان دنبال شد و درنهایت شاگردان موتا به پیروزی ۳-۰ رسیدند. آنها با این پیروزی در پایان هفته دوم به تنها تیم شش امتیازی سری A تبدیل شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز